Iets heel anders.....

Hey dit heeft helemaal niets met het forum te maken, maar vond het zo leuk.....!!!!

Vrijdag hadden we een feestje bij mijn vriend op het werk. Er ging iemand met pensioen, die ik niet kon. Dit was al het derde feestje in 3 weken, de kids waren vrijdag lastig, ik zat niet lekker in mijn vel. Om 19 uur zou ik opgehaald worden en om 18.30 uur moest ik nog douchen, kortom ik had echt GEEN zin.

Mijn vriend was nog op het werk en ik werd door een andere meid opgepikt. Toch me maar bij elkaar geraap, om ff het huis uit te zijn. ( En omdat zij al in de kamer stond...) Het feestje was op het werk zelf, in een loods van het transport bedrijf. Er waren denk ik een 50 personen.

Wat had dochterlief geregeld voor papa.....
Zij werk voor de tv.... JAN SMIT !!!!!!!!

Jaja daar om half 9 kwam Jan Smit in een loods op een klein podiumpje en met giga grote geluids boxen een uurtje optreden!!!! Super was het. Hij is dus echt heel leuk. Ook van dichbij nog heel knap :).
Na afloop zelfs op de foto met hem... Als ik dat had geweten had ik wel wat meer moeite gedaan voor mijn uiterlijk!

Zelfs de baas van het bedrijf wist dit niet, was voor iedereen een echte verrassing. Dit deed hij normaal ook niet, hij had veel te danken van zijn bekendheid aan die meid. Had beloofd dat hij een keer zou optreden voor haar familie. Zij vond het pensioen wel een geschikt moment.
Was dus ook een zeer geslaagd feestje!

Zo nu weer over naar de orde van de dag...
Groetjes Wen

Wouw wat een bofferd ben jij! Ik ben niet echt fan van hem, maar vind hem zeker mooi opgedroogd haha.
Was wel even genieten denk ik :p
Nu ook nog een mooie foto hahahaha.
Geniet van de herinneringen

Liefs Irene

even een avondje er tussen uit is heeeeerlijk doen wij ook af en toe. soms samen maar ik ga ook wel eens alleen met een vriendin of goede vriend.
even tijd voor jezelf zonder kids hoort erbij

en een optreden is natuurlijk altijd leuk, moet zeggen dat ik ook niet zo van zijn liedjes hou maar is zo'n sfeertje is het natuurlijk wel leuk

ik had 2 weken terug een verrassingsoptreden van ali-b op mijn werk. heb niets met zijn liedjes maar het had toch wel iets een beroemdheid live zien hahaha

groetjes linda

Wel heel leuk dat iemand dat zo voor haar vader kan regelen, en snap dat je iets meer aan je uiterlijk gedaan had, hihi, als je het wist.

Zelf ben ik niet helemaal van de hollandse liedjes maar snap dat het wel heel leuk is,

Liefs Marina

Wauw, dat was vast een knalfeest! Wat super dat die dochter dat voor haar paps had geregeld. Jammer dat je nu niet de hele dag met krulspelden had ingelopen ;) hahaha!

Liefs lientje

Terug
Bovenaan