iets in buik gekregen kan dit kwaad?

Hallo dames,

heb even een vraag die me best dwars zit.
Heb vanavond met werken iets in mijn buik gekregen.
Liep me nl tegen een schot van een kassa aan en dat was best een scherpe punt.
Nu is er niets te zien aan mijn buik en heb de kleine toch alweer een paar keer gevoeld, maar toch maak ik me een beetje druk.
Stom van me ik weet het.
Kan dit kwaad voor onze kleine?
Moet ik hiervoor morgen de verloskundige voor bellen?
Hopelijk kan iemand me hier advies bij geven.
Alvast bedankt.

Groetjes Gizzymo ( 29 weken en 4 dagen)

hoi, ik snap dat je je druk maakt, maar volgens mij is dat niet nodig. de verloskundige heeft mij verteld dat je bij wijze van spreken zelfs een trap in je buik kunt krijgen en dat de baby er dan nog niets van krijgt. hij zit zo goed beschermt in het vruchtwater. je zou zelfs nog tot 9 maanden op je buik kunnen slapen (ik was namelijk bang dat ik de baby zou pletten, daarom vertelde ze me dat).
als je je echt heel veel zorgen maakt moet je gewoon even je vk bellen, zij is toch degene die je echt gerust kan stellen, maar volgens mij kan je buik en je baby echt heel wat hebben.
succes! sabine

Het vruchtwater beschermt je baby dus je hoeft je geen zorgen te maken lijkt mij.
En je kan altijd even bellen als het je niet lekker zit. Daar zijn ze  voor om jou gerust te stellen!  

Zelf heb ik laatst een traphekje vol in mijn buik gehad.... de oudste gaf dat ding een slinger en toen stapte ik net de trap af.
Maakte me ook best druk, want deed behoorlijk pijn. Maar gelukkig even later op de bank even rustig worden en Junior ging flink te keer en is nu weer normaal actief zoals altijd.
Heb wel een week lang een beurs gevoel gehad op die plek al zag je er verder niks.

Maar gewoon je VK bellen als je het niet vertrouwt.

groetjes,
Marije

Je kindje zit veilig beschermd in een laag vruchtwater! En je hebt de klein weer gevoeld.
Ik heb een zoontje van 13 maand die het geweldig vind om op mama der buik te klimmen.........
Maar als je het niet vertrouwd gewoon je vk bellen, die kan je vast gerust stellen.

Terug
Bovenaan