iets leuks doen?

A

Anoniem

Guest
gaan jullie nog iets leuks doen in het weekend met het moooooie weer??
Ik krijg dan meteen zin om erop uit te gaan (ik heb de smaak zowieso te pakken deze week) maar weet nog niet echt wat we gaan doen. Nog geen plannen!
Misschien morgen of zondag, als het echt warm is, lekker het badje opzetten! Heerlijk voor de kleine!
Vandaag ga ik even boodschappen doen (dan hoef ik dat morgen niet te doen: op zaterdag is het super druk en morgen word het lekker warm dus heb ik daar denk ik niet zo'n zin in) en nog even de stad in. Ga denk ik wel alleen, dan kan de kleine eens een dagje lekker thuis blijven bij mijn vriend.
Even kijken voor schoentjes, want die heb ik nog steeds nergens gevonden! Heb ze via internet besteld maar die zijn nog niet binnen, duurd me te lang! Hahaha!
Ben benieuwd met wat ik allemaal naar huis kom weer......
Verder misschien nog lekker barbequen in het weekend en lekker buiten zitten tot in de late uurtjes...mmmm...

Zo, en nu ga ik douchen! (jaaaaa, weeeeer zo laat)

Mijn mannetje heeft afgelopen weken veel moeten overwerken (vandaag bijv. van 11:00 tot 23:00uur) Dus ik denk dat het een rustig weekendje wordt. Zeker één keer naar het park met Isis, pick-nicken. En een terrasje pikken. Wat ik ook leuk vind is dat Isis voortaan tegelijk met ons eet.
's avonds een dvd tje kijken, wijntje drinken, komt goed,
allemaal een fijn weekend,
x Esther

eeeeh, wat gaan we doen dit weekend?
Mijn man moet werken, dus die is pleite! Ik vind dat niet erg, aangezien hij een jaar heeft ge-ww-t. Ik ben het weekend vrij!   Dus ik ga lekker doen waar ik zin in heb. Badje opzetten is wel een goeie. En lekker erop uit met kind en hond. Ook wel lekker.
Morgenavond hebben we een BBQ, een klein buurt feestje. Wel fijn dat het dus warm word buiten. Hopelijk kunnen we tot laat blijven hangen. (lang leve de babyfoon)
Verder eigenlijk geen plannen. Ik zie wel hoe het loopt!

Have Fun!
Anita

Hoi hoi!

Goh, t is weekend, in t seizoen zijn de 7 dagewn in de week t zelfde en bestaat weekend niet echt! Maar laat ik nou 3 dagen vrij zijn..... Vandaag morgen en zondag, weekend dus!!! Vandaag is m'n tante na een maand hier geweest te zijn, babysitten, weer naar Ned. en zondag komen m'n ouders de rest van t seizoen babysitten.
Morgen vroeg op, om 7uur, half 8 gaan man en big boy Ioannis de deur uit. Kdv en werk. Huishouden (moet ook gebeuren) en om een uur of half 3 komen de mannetjes terug en zijn we van plan om naar t strand te gaan. Zwemmen is goed voor de stotneuzen van d e boys zei de kinderarts vandaag. En we vinden t gewoon leuk. Billy is 72cm en 9.2kg met z'n 8maandjes en een weekje.
Zondag komen m'n ouders dus, op zich al leuk! Cadeautjes uitpakken. Krentebollen heb ik ze gevraagd   mee te nemen...
groetjes, Priscilla

Terug
Bovenaan