iets leuks geregeld voor alle forum mama's voor de kerst

A

Anoniem

Guest
hallo mede mama's. Ik was op zoek naar een leuk kado voor opa en oma voor de kerst en kwam uit bij www.crystalcopy.nl ze hebben daar hele mooie kado's waarbij ze een foto in kristal maken. Nu dacht ik dat het misschien ook een leuk kado is voor andere mama's voor opa en oma of voor papa. Ik heb dus contact opgenomen met de winkel en heb kunnen regelen dat alle forum mama's tien procent korting krijgen op hun bestelling. Dit geldt niet voor aanbiedingen of een 3d foto maar verder dus op alles. Je moet wel bij de bestelling jg forum vermelden en bij betaling kiezen voor overschrijving. Even voor de duidelijkheid ik werk niet bij de winkel en krijg er niets voor maar door mijn commerciële achtergrond dacht ik dat we vast iets konden regelen. Groetjes linda

Hoi,

Wat leuk dat je aan ons hebt gedacht en er 10% korting af kreeg!!!

maar ik vind het nogal prijzig, dus ik bedenk wat anders.
Wij hebben lootjes met de kerst dus ik weet wel wat ze willen hebben,
Maar toch bedankt

gr Linda

Hoi Linda,

Wat lief dat je aan ons denkt! Ga er zelf geen gebruik van maken, even geen centjes, dus ook geen kadootjes voor ons..

groetjes Maris

Hey Linda,
Wat super dat je dat voor elkaar hebt gekregen zeg! Ik zal eens rondkijken daar want ik vind het erg leuk!
Bedankt voor je moeite, superlief!
x Anouk

Wat onwijs leuk en lief van je!!!

Ik ga er ook eens snuffelen, want ik vind cadeautjes voor opa'en oma's altijd errug lastig!!

Ik ga er ook eens kijken! En HARTSTIKKE LIEF van je dat je aan ons denkt!
Ik moet zeggen dat we eigenlijk wel een beetje klaar zijn met de cadeaus. Je wordt eigenlijk een beetje gek gemaakt door al die reclames, leuke aanbiedingen enz. Maar deze moet ik echt even bekijken!

Bedankt voor de moeite!
Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan