iets leuks geregeld voor alle forum mama's voor de kerst

A

Anoniem

Guest
hallo mede mama's. Ik ben een zomer2007 mama en was op zoek naar een leuk kado voor opa en oma. Daarbij kwam ik terecht op www.crystalcopy.nl zij hebben kristal in allerlei vormen waar ze een foto in laseren. Een kei leuk kado. Nu dacht ik dat het voor andere moeders ook een leuk kado kan zijn voor opa en oma of voor papa. Ik heb dus de stoute schoenen aangetrokken en ze gebeld en heb kunnen regelen dat alle forum moeders 10% korting krijgen op hun bestelling. Je moet er dan bij vermelden dat je een jg forum moeder bent. De korting geldt niet op aanbiedingen en op de 3d foto. De betaling moet je per overschrijving doen. Even voor de duidelijkheid ik heb geen banden met de winkel maar wilde gewoon iets leuks doen voor alle moeders. Groetjes linda

Nou vin het eigenlijk nog wel een duur cadeautje, helemaal als je 2 oma's hebt.
Reclame voor jezelf maken??

Jammer is datt   altijd zo prijzig moet zijn..iets creatiefs of kleins met een mooi gebaar is toch ook leuk. ??
Maar ja als je het kan betalen is het natuurlijk wel een mooi cadeau.

Groetjes!

Hoi,

Ik vind het erg mooi, maar ook heeel erg duur.
Voor minder geld kun je ook een hele mooie foto laten maken bij een fotograaf. Hier in de buurt (in Valkenburg aan de Geul) ligt een fotostudio (foto AB) die hele mooie zwart-wit foto's maakt vanaf 17 euro. En je kunt deze foto's ook op canvasdoek laten maken. Erg mooi!

groetjes Sanneke

Hoi,

Ik ben dus niet de enigste die het nog al een duur kado vindt.
Wij hebben toen met vaderdag een foto op canvas laten drukken en dat viel ook enorm in de smaak.
Vind het wel een leuk idee, maar het past ook niet binnen ons budget.

Liefs marielle en yordi 16-01-08

Terug
Bovenaan