iets leuks tips?????

hallo

ik wil iets leuks op de kamer van brian,maar ik weet niet wat.
gisteren liepen we in een winkel en dan hebben ze van die mooie grote vlinders van stof met glitters enzo.maar dat vind ik niet leuk voor een jongen.dus nu wil ik iets anders,heeft iemand tips.

ik wil wel iets kopen of ook zelf maken dus alle tips zijn welkom.
bedankt  

kim mv brian

Tsja, dat is altijd lastig. Waarom maak je geen mooie muurschildering van een leuke tekening van Disney of zo? Of ben je nu ook weer niet zo creatief (omdat je zei dat je zelf iets wilde maken). Of maak een schilderij afgeleid van het geboortekaartje.
Bij de Xenos hebben ze ook vaak leuke dingen vindt ik.
Succes.
Groetjes Veerle

als boas een nieuwe kamer krijgt ga ik levensgrote stickers op de muur plakken.zijn wel een beetje duur,maar wel gaaf.ik twijfel nog tussen winny de poeh en disneyfiguren.zijn geboortebord van goofy willen we er ook bij hangen,maar daar vind ik bijna geen spullen van.van winny de poeh is er zat.

Ik heb toevallig van de week bij de praxis foam stickers gehaald. Zijn geloof ik rond de 11 euro. Voor Tessa had ik iets met prinsesjes maar ze hebben er ook dingen voor jongetjes. ( ook winny en disney trouwens)
Groetjes Carla

ja carla,op boas huidige kamer(thema boerderijdieren) hebben we foamdieren op de muur.leuk zijn ze he?ezeltje,koetjes ,varkentjes ,vogeltjes,kuikentjes...zijn die er ook in disney??goed om te weten!!

bedankt allemaal,ik heb nu wel een paar ideeen.
kan ik binnenkort op zijn kamertje aan de gang,hahaha.
ik vind dat altijd leuk om iets voor zijn kamertje te kopen zodat het lekker gezellig en knus word.

groetjes kim mv brian

Hoi Kim,
Ik heb de Disney-gordijnen van mij van vroeger hangen (35 jaar oud, maar zien er nog top uit). Het thema is Sneeuwwitje en de 7 dwergen (niet zo zoetsappig als nu, hoor ! Het zijn namelijk vuurrode gordijnen). Maar omdat ik een zoon heb, heb ik Dopey, Stampertje en de hele grote boom met vlinder en vogeltje van de gordijnen op de muur laten schilderen (heel groot !) op een lichtblauwe achtergrond. Als je wil kan ik wel eens foto's plaatsen van hoe het geworden is ... als je dat leuk vindt.
Groetjes, Sas

Terug
Bovenaan