Iets leuks! Welk geboortekaartje?


Hoi allemaal,

voor welk geboortekaartje gaan jullie?

Het lukt mij niet om een afbeelding neer te zetten, maar hij staat op www.rikenroos.nl Staan echt heel veel leuke op, kon moeilijk kiezen haha.

Zo'n zelfmaak kaartje is natuurlijk ook leuk, maar lijkt me niet handig. ben je net bevallen, moet je nog even achter je computer duiken om te bestellen.
Ik geef liever een belletje :)

Maar ja, ieder zijn eigen smaak natuurlijk!

Groetjes
.
 
Ik heb mijn kaartjes al helemaal klaar, wel op de computer, maar mijn vriend hoeft dan alleen de tijd, datum, gewicht en lengte in te vullen en op bestellen te klikken. Enveloppen en zegels bestellen wij van te voren zodat we die niet meer hoeven te beschrijven na de bevalling :)

Wij hebben geen standaard kaart gekozen, maar er zelf een 'ontworpen'. Wij wilden een origineel kaartje die bij ons past.

Liefs
 
Wij hebben ze nog niet uitgezocht. Nou ja niet officieel dan haha. We willen net zoiets als bij de eerste en die hebben we op internet al wel gevonden maar willen na de 20 weken echo (dinsdag) pas de kaartjes officieel gaan uitzoeken zeg maar.

xx
 
hoi,

Ik wilde ook niet iets standaards.
Wij bedrukken mini-tshirts met labeltjes, zeg maar prijskaartjes maar inplaats van de prijs alle informatie van onze meid haha.

X
 
Nou meiden, als je t leuk vind om te weten... Ik ben vormgever en maak heeeel vaak geboortekaartjes. Het wordt voor mezelf nog een hele klus want dat vind ik veeeel moeilker dan voor n ander... Mocht je wat willen weten, check ff www.278design.nl

Ik ben oas 11weken dus we bevallen niet tegelijk!

Groetjes kim
 
Terug
Bovenaan