iets leuks!!

hee hee dames

na weer het bij lezen van alles... wilde in toch iedereen iets vrolijks mee geven. en vraag me natuurlijk af hoe het bij jullie zit?

gisteren avond heeft vriendje liefs voor het eerst onze kleintje kunnen voelen bewegen (20 weken en 6 dagen).
hij was helemaal door de dollen heen en wilde natuurlijk nog een keer!!!!! helaas wilde de kleintje echt niet meer :D misschien van avond weer!
hoe zit dat bij jullie????

groetjes en allemaal heel veel sterkte!

Leuk leuk leuk!!
M'n man heeft het vorige week ook voor het eerst gevoeld!
Hij wilde proberen naar het hartje te luisteren met zo'n toeter maar ons zoontje wilde het volgens mij niet en schopte zo tegen de toeter aan :p
Daarna gelijk z'n hand op mijn buik en ja hoor! Hij liet gelukkig nog ff wat van zich horen :)

Hoop dat jullie het vanavond weer kunnen voelen!!

wat leuk! Dat zouden wij ook wel willen,maar hier is het nog niet zover. Ben morgen 20 weken zwanger dus wie weet binnenkort. Ik voel het wel bijna dagelijks zachtjes "rommelen",maar het zou zo leuk zijn als manlief ook mee kan genieten.
Geniet er samen lekker van.

Zelf voel ik ons mannetje regelmatig draaien en trappelen en daar geniet ik zo van!!! We hadden een paar keer 's avonds in bed dat ik het goed voelde. Dus ik zei meteen kom snel met je hand en legde hem op de goede plek. Maar nu al eigenwijs... Toen deed hij het niet meer! Maar het kan niet lang meer duren nu voordat het wel een keer lukt. Geniet ervan, zo bijzonder en intiem :D

ik ben nu ruim 18 week en voel het sinds ongeveer 2 weken. de laatste dagen wel elke dag. Mijn man voelt het nog niet, maar dat is ook niet zo gek natuurlijk, komt nog wel!

Wat leuk voor je vriend!!!
Het lijkt me zeker voor de vader heel speciaal. Buiten de echo's eigenlijk het enige tastbare voor hen.
Helaas heeft mijn vriend nog niets kunnen voelen. Ik voel het nu heel vaak en probeer dan ook de buitenkant te controleren. Maar het zit echt alleen nog vanbinnen.
Zal ook wel met de voorliggende placenta te maken hebben

Terug
Bovenaan