iets leuks :)

zit net te bedenken even een leuk bericht.....ookal is het midden in de nacht!!!!

Maar heb van de week de 2 mutsjes binnen gekregen met op de een de jongens en op de ander de meisjes naam..... vind het wel heel schattig....... dus heb alles in een tas voor het ziekenhuis zitten met eerste kleding. Ben heeeel benuwd hoe het zal staan.......
(aangezien wij niet willen weten wat het word hebben we er 2 besteld voor beide een :)

hebben jullie iets bijzonders voor als de kleine is geboren? OF gewoon iets leuks???

Eigenlijk gewoon alleen twee pakjes, maar niet speciaal. 1 rompertje waar iemand Spruit op heeft bewerkt. Dat is wel erg leuk. *aangezien Spruit onze werknaam is*

Maar die mutsjes..die zijn wel heel erg leuk. Waar zijn die gemaakt als ik vragen mag?

erg leuk idee inderdaad zeg. Maar ik raad je aan om eerst een ander mutsje op te zetten. Of je moet het niet erg vinden als die gelijk vies is. Ik heb ook hele mooie mutsjes maar ik neem voor gelijk na de geboorte een extra mee omdat bij mijn zoontje zijn eerste mutsje gelijk helemaal onder het bloed zat. Zomaar een tip.

Ik heb ook een mutsje met de naam er op in de tas zitten en een tutel met de naam(daar heeft de kleine natuurlijk nog niks aan). Van de week had ik de kleding die ik mee wil nemen voor de kleine nog op de komode leggen (mutsje verstopt tussen de kleding). Maar mijn schoonmoeder kwam naar het kamertje kijken pakte gelijk alles vast dus toen ze naar de kleding wouw grijpen heb ik het zelf voor haar neus weg gepakt. Ik zei dat we nog wel iets voor ons zelf willen houden tot de kleine geboren is(ze weet al wat het word). Ze was eerst een beetje verbaasd maar begreep het naderhand natuurlijk. Ik heb het daarna gelijk opgeborgen.

Leuk!! Ik ben benieuwd welk mutsje het wordt!!
En wat mamvanlenn zegt, erg herkenbaar. Ik had een mooi pakje met mutsje en een simpel pakje met mutsje meegenomen en toen moest mijn dochter ook met het saaie mutsje & pakje mee naar huis omdat ze na de geboorte het verkeerde hadden aangetrokken, dat zat allemaal onder het bloed :(!!

had ik helemaal niet aan gedacht dat het mutsje in eerste instantie onder het bloed zou komen bedankt voor de tip.

Heb het via internet besteld weet zo eigenlijk niet meer waar. Via google en bedrukte baby mutsjes.....

Terug
Bovenaan