Iets meer rust

Hey meiden

Vorige week de 3D echo gehad en was super om ons meisje zo tebkunnen zien het is wel al een duimelot lag heerlijk te duimen haha! Vandaag precies 27 weken en afgelopen weekend zijn we verhuisd erg druk maar nu dus eindelijk wat meer rust! 26 maart kan eindelijk het kamertje geleverd worden pff had liever volgende week al gehad maar ja is niet anders,.. Verder voel ik me heel goed al begint nu het maagzuur te komen en heel snel vermoeide voeten en last in de onderrug voornamelijk savonds denk ook dat ik al een beetje vocht ga vast houden of ik moet gewoon wat rustiger aandien haha maarbja best lastig met een eigen zaak!
Verder wil ik absoluut niet klagen want het genieten is nu wel echt begonnen! En ja de kwaaltjes die ik opnoem horen er nou eenmaal gewoon bij hetkan altijd erger denk ik altijd maar hihi,..

Hoe gaat het nu bij jullie??

hier gaat het ook heerlijk ook op een paar kwaaltjes na ,
maar die neem ik voor lief ben in ieder geval niet misselijk had daar de eerste drie maanden last van .
ben nu 29 weken en 1 dag .
heerlijk ik ben zo benieuwd hoe onze kleine meid er uit ziet .
ben stiekum al een beetje aan het aftellen hihi
kamertje bij ons is al klaar en alles is schoon moet alleen nog de tas inpakken maar daar wacht ik nog even een paar weken mee .
je hebt in ieder geval een leuk voor uit zicht 26 maart .
heel veel plezier met inrichten en geniet er lekker van

gr evelien

fijn dat je zo kan genieten! hier gaat het wisselend, heb nog steeds buikgriep en hou weinig binnen. heb ook erg last van maagzuur, vooral snachts maar heb nu een drankje gehad van de dokter, hopelijk gaat het dan beter. morgenavond ga ik m'n kinderwagen ophalen, als ik me tenminste wat beter voel. verder kan ik me weinig bezig houden met zwangerzijn, heb een heel druk mannetje van 2 rond lopen, ben nog een paar weken druk met werk en heb nog een heel huishouden natuurlijk. het kamertje is al wel klaar, we moeten alleen nog alle babyspullen ophalen bij m'n moeder. als ik verlof heb, ga ik wassen, inrichten en alles klaarmaken, voor nu lukt me dat nog niet, hoe graag ik het ook wil. ik merk nu wel heel erg, dat ik veel meer heb kunnen genieten van m'n eerste zwangerschap, nu vliegt het het echt voorbij.
genietze nog van alles!

Wat is dat mooi he een 3D echo. Ik heb ook een 3D echo gehad was echt genieten. En ja dat aftellen begint hier ook al. Ik wil alleen het kamertje nog een keer schoonmaken en het bedje goed opmaken en een tas klaar maken en dan is het echt klaar allemaal voor de bevalling en de kleine. Ben nu 28 weken en 4 dagen en ben echt aan het genieten ondanks de kleine kwaaltjes. Maagzuur en vocht in de enkels. Geniet nog lekker van het zwanger zijn de komende tijd.

Terug
Bovenaan