iets nieuws proberen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik was benieuwd waar jullie kindjes mee spelen? Ik wil graag wat nieuws kopen voor justin, maar weet niet zo goed wat. Kunnen ze bijvoorbeeld al puzzelen of kleuren met viltstift? Ik hoop dat jullie wat ideeen voor me hebben!

groetjes mirjam

Hoi,

ik heb mijn puzzeltopicje even ge-upt voor je! Stijn vind stoepkrijt ook geweldig. Oke, hij weet nog niet zo goed het verschil tussen binnen en buiten maar het is zo opgedweild. Stift zou ik nog niet doen, dan eerder potloden. Vind Stijn ook leuk, net als vingerverf (met een kwast want hij wil geen vieze handen).

Groetjes van Marloes

Hoi Mirjam,

Goeie topic, zat er laatst ook aan te denken dit te vragen, want ik heb af en toe het gevoel dat Jennifer zich verveeld...

Jennifer speelt wel vaak met het volgende:
* Little People Huis (dan vaak loopt ze met de poppetjes rond)
* Little People Markt
* boekjes waar ze op kan sabbelen (helaas..)
* Sesamstraat kegelspel
* Stapelblokjes (liever omgooien dan stapelen)
* rondlopen met een dvd-hoesje (sesamstraat)

Ze heeft een houten kist met allerlei speelgoed hierin, maar bovenstaande loopt/ speelt ze toch wel het meeste mee. Helaas is alles op het moment wat ik doe veel interessanter dan haar eigen speelgoed .. zal wel weer overgaan.
Ben benieuwd waar andere kindjes vooral mee spelen...

gr. Ilone

Hoi Mirjam,

Marissa speelt graag met:

mijn eerste blokken van nijntje
stoffen blokken met een rammeltje er in
haar bal
losse ark dieren van little people
en ze is helemaal gek van haar houten blokken kar maar vooral omdat ze er achter kan lopen

groetjes Linda

Lotte vind de poppetjes van Little people ook leuk. Stapelbekers zijn leuk (voor van alles, maar niet stapelen), blokjes van de vormenstoof en de bal. Ze is echt gek op ballen, loopt ze de hele dag mee te sjouwen.

Momenteel wil ze inderdaad ook vooral bij mij zijn en dan met name ook in m'n armen / op schoot. Ik ben ook al begonnen met een verlanglijstje voor ander speelgoed. Morgen is de speel-o-theek hier geopend, daar ga ik maar eens kijken. Kan ik wat uitproberen voor ik het koop.

Groetjes, Marisa

Hoi,

Vinz speelt heel veel met de 'vormenstoof'(wat een woord eigenlijk...) die hij gekregen heeft voor zijn verjaardag, die is van fischer price. Er zit ook een deksel op en hij vind het heel leuk om er van alles(dus niet alleen wat er bij hoort) in en uit te doen, kan ie echt een half uur zoet mee zijn.

Daarnaast is hij veel bezig met zijn loopauto, naast de auto kan hij lopen(loopt nog niet los) en zo sjeest hij de hele keet door hier.

Ik heb laast de babypuzzels van zolder gehaald, maar hij vind het vooral leuk om alles eruit te halen...is nog niet echt puzzelen aan deze kant.
Groetjes, Marije

Helemaal vergeten maar Marissa haar lievelingsspeelgoed van dit moment is haar koektrommel va Fsher Price, daar kan ze echt uren zoet mee zijn

Hier mocht ze na haar bad nog even in haar pyama spelen

groetjes Linda

Die koektrommel hebben wij ook maar dan nog in een andere kleursamenstelling want die van ons is al acht jaar oud. De batterijen heb ik er uit gehaald. Welke malloot nou toch bedacht heeft dat zoveel speelgoed batterijen nodig heeft weet ik iet. Alsof we niet genoeg vervuilen met zijn allen.

Groetjes van marloes

Terug
Bovenaan