Iets `oudere` mama`s...???

Hallo meiden!!! Ik vroeg me af of er ook toekomstige mama`s zijn die de 30 al een poosje zijn gepasseerd. Ik ben 37 en nu 8 weken zwanger van mijn eerste. Dacht eigenlijk geen kinderen te willen maar dat is na mijn 37e verjaardag ineens veranderd en was vrijwel meteen zwanger. Mijn vriend is 33 en we zijn al 7 jaar samen. Hij glunderd elke seconde van de dag. Ik voel me prima, buiten de standaard kwaaltjes, en rij ook gewoon nog lekker een rondje met mijn paard. Ben ik nou de enige `ouwe taart` op dit forum of zijn er nog meer??? Laat je horen hoor!!

Hihi, nou ja, ouwe taart??? Je bent zo oud als dat je je voelt hoor...

Maar nee, ik ben juist een hele jonge mama, bij de eerste was ik 19, bij de tweede 25, en straks als deze baby geboren is 28 jaar. Maar ach, wat is nou leeftijd.

Hoi! Hier zeer zeker geen 'ouwe taart'. Ben 36 en bijna 37. Zwanger van de vierde. Er zijn er die jonger zijn maar ook die veel ouder zijn. Voelde me heel even een zwangere 'oma' maar dat was snel over. Dus ja, heb er ook aan gedacht maar had het niet anders willen doen. Was zelf nog niet volwassen. Wat natuurlijk niks zegt over de jonge mama's hier!!! Iedereen is anders.

Groetjes!!

Hoi hoi,

Hier ook nog een "ouwe muts"...hahahaha..
Ik ben Kitty en ik ben 37 jaar en zwanger van ons derde kindje.Onze eerste dochter heeft maar elf dagen mogen leven na een voldragen zwangerschap.Nouk had een ernstige hartafwijking.Na haar overlijden was ik na 2 maanden weer zwanger van onze 2de dochter Tess en zij wordt 22 september alweer 3 jaar.En nu ben ik zo'n 6 weken zwanger van onze derde en ben ik ongeveer 21 april uitgerekend...spannend!!!
Maar ik voel me absoluut niet oud hoor.

Liefs Kitty

hoi hier nog een oude taart,ik ben van de maartmama,s maar wou toch even reageren.
ik ben 39 en zwanger van de 2e er zit wel bijna 18 jaar tussen want van de eerste was ik 21 jaar,maar ik voel me nu geen kind meer,zoals toen,het babyvet was er toen net af bij mij haha.

groetjes

Hoi oudjes hihi..Hier nog zo eentje... 39 jaar en nu 9 weken zwanger van de 2e. Ik ben 14 april 2010 uitgerekend. Ik vind het super dat we het nog mee gaan maken. Heb al 2 echo's gehad, omdat ik hiervoor 2 miskramen had, en gelukkig ziet het er nu goed uit. Ben nog niet helemaal 'blij' want we moeten ons nu weer gaan buigen over de testen. Dat vind ik toch zo lastig!! Hoorde dat ik nu meteen terecht kan voor vrwaterpunctie/vlokkentst, maar als ik dan weer hoor dat kans op miskraam 1:150 is.. twijfel ik daar weer over! Hoe denken jullie hierover?

Liefs

hoi,
Gelukkig er zijn meer oudere zwangeren! Ik zal 38 zijn als ik beval. Toen ik hoorde dat ik (eindelijk weer) zwanger was moest ik toch ook wel even slikken, 38 jaar... Zal het nieuwe leven dat ik hopelijk op de wereld mag zetten niet later denken 'wat heb ik toch een mutsen van oude ouders'. Tja, ach later relativeerde ik het ook wel weer het is immers ook wel 'in' om op latere leeftijd te bevallen in nederland. Ons dochtertje wordt in oktober 3, ik vind het voor haar echt super dat ze straks een broertje of zusje krijgt!
groetjes

Terug
Bovenaan