Hallo dames,
Ik heb een ' wonder'.... naja.... het is toch wel iets speciaals.
15 april was ik op controle. Aangezien ik op vakantie zou gaan.... zou ik afgelopen maandag weer een FM krijgen.
Dit gedaan... en wat bleek.
Er was een follikel van 16,5 mm gespot en een keer rechts.
Ik vol verbazing....
woensdag moest ik weer een FM hebben.
Toen was hij niet meer rond, was wat gebobbeld. Hierdoor kon de gyn zeggen dat er mogelijk een eisprong is geweest of hij is gewoon weer klein geworden.
Dus nu moet ik volgende week woensdag 15 mei bloedprikken. Progestoron wordt dan gemeten.
22 mei zou mogelijke menstruatie er zijn.
24 mei mag ik evt testen, mocht ik het willen weten voor het weekend.
maar 29 mei moet ik sowieso testen mocht ik nog geen menstruatie hebben.
29 mei geen menstruatie en negatieve test, dan telefonisch overleg.
Als ik een menstruatie heb, dan uiteraard weer bellen om dan op dag 3 weer een FM te hebben. Dan gaan we gewoon weer verder met de behandeling.
Ik vind het wel heel erg bijzonder.
Toch een klein wonder. Zo omschreef zelfs de gyn het. Wanneer je niet op clomid reageerd. En er vanuit gegaan werd dat ik afgelopen maandag had moeten beginnne met puregon.... en dan kom je tot de conclusie dat er gewoon een follikel is gegroeid.
Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat. Ik had ook geen foliumzuur bij me op vakantie. Want dat zou niet goed blijven qua temperatuur. Dus daar ben ik maandag maar mee gestart...
hoe gaat het met jullie??
Alweer ontwikkelingen?
Ik heb een ' wonder'.... naja.... het is toch wel iets speciaals.
15 april was ik op controle. Aangezien ik op vakantie zou gaan.... zou ik afgelopen maandag weer een FM krijgen.
Dit gedaan... en wat bleek.
Er was een follikel van 16,5 mm gespot en een keer rechts.
Ik vol verbazing....
woensdag moest ik weer een FM hebben.
Toen was hij niet meer rond, was wat gebobbeld. Hierdoor kon de gyn zeggen dat er mogelijk een eisprong is geweest of hij is gewoon weer klein geworden.
Dus nu moet ik volgende week woensdag 15 mei bloedprikken. Progestoron wordt dan gemeten.
22 mei zou mogelijke menstruatie er zijn.
24 mei mag ik evt testen, mocht ik het willen weten voor het weekend.
maar 29 mei moet ik sowieso testen mocht ik nog geen menstruatie hebben.
29 mei geen menstruatie en negatieve test, dan telefonisch overleg.
Als ik een menstruatie heb, dan uiteraard weer bellen om dan op dag 3 weer een FM te hebben. Dan gaan we gewoon weer verder met de behandeling.
Ik vind het wel heel erg bijzonder.
Toch een klein wonder. Zo omschreef zelfs de gyn het. Wanneer je niet op clomid reageerd. En er vanuit gegaan werd dat ik afgelopen maandag had moeten beginnne met puregon.... en dan kom je tot de conclusie dat er gewoon een follikel is gegroeid.
Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat. Ik had ook geen foliumzuur bij me op vakantie. Want dat zou niet goed blijven qua temperatuur. Dus daar ben ik maandag maar mee gestart...
hoe gaat het met jullie??
Alweer ontwikkelingen?