Iets speciaals als je zwanger bent

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Doen jullie nog iets speciaals als je een positieve test hebt gehad??
Een kado aan elkaar geven of iets speciaals doen?
Greetz Jannie

Hoi jannie,
ik heb na de positieve uitslag een zwangerschapsketting gekregen en ik heb mijn man een mooie fotohoes gegeven ( maar ik weet niet meer welke), waar hij dan na de zwangerschap een foto in kon doen.
Wel hebben we elkaar na de bevalling een mooi kado gedaan, wisten we ook niet van elkaar, dus dat was erg leuk.
Maar dit is natuurlijk iets persoonlijks, je hoeft niets te doen! De test is natuurlijk het grootste kado.
Groetjes

Zoals Mamoon al zegt de test is het mooiste kado!
Maar ik heb vorige keer wel iets leuks kleins erbij gekocht.. voor de volgende evt positieve test heb ik het boek voor aanstaande papa s gekocht!
Succes met bedenken!

Ik heb een rompertje gekocht met; mijn papa is de beste!
Zelf niets gekregen, mannen zijn volgens mij niet zo ;)

En ach, die test, niet cadeau genoeg? Zo vanzelfsprekend is het immers niet!

Wij hebben alleen heel hard gegild en daarna vol verwondering op de bank gezeten en steeds weer gezegd: "hij is echt positief!" dat was het mooiste cadeau na de miskraam die ik drie maanden daarvoor had. Die week na de test heb ik een boekje gekocht waarin week tot week beschreven staat wat er allemaal ontwikkelt. daarbij kun je dan ook je eigen verhaaltje schrijven... echt heel waardevol. Dit boekje ligt nu in de kamer van mijn 10 maand oude dochter te wachten tot ze groot genoeg is om het allemaal eens na te lezen.

xx

Ik heb twee dochters en wij hebben beide keren niets speciaals gedaan. We hebben elkaar even aangekeken en gedacht oke wat leuk (we waren vooral overdonderd denk ik) en we zijn verder gegaan met dat geen wat we aan het doen waren. Niet dat we niet blij waren maar het was allemaal heel erg onwerkelijk

Na dat ik bevallen was heb ik wel een armbandje met kinderkopje eraan gekregen.

Terug
Bovenaan