iets te enthousiast

A

Anoniem

Guest
heb ik gister voor het eerst de papfles gegeven, dacht ik oja het gaatje moet groter......

heb ik hem blijbaar TE groot gemaakt want in letterlijk 2 minuten was de fles van 200 cc op, en menneer was dus nog niet tevreden ivb met zijn zuigbehoefte, maar een speen hoeft hij niet, ik dus nog maar wat gewone melk bijgemaakt,en toen ong een half uurtje na de fles, toen ik dus verwachte dat hij heerlijk zou gaan slapen, kreeg dat arme ventje een onwijze kram, echt heel zielig.

ik ga zo dadelijk dus maar een officieele papspeen halen om herhaling te voorkomen.

hoi

ik weet niet welke fles je hebr, maar wij hebben difrax,
en als jens een papfles krijgt(komt zelden voor)
doen we een l speen erop, die gaat ook al snel op
maar de m speen lukt niet
best lastig eigenlijk
ben benieuwd wat je gaat kopen,als je het hebt gevonden hoor ik het graag

groetjes

Hier gebruikten we eerst ook papspenen, van de Etos, maar binnen een week zijn ze compleet uitgescheurd en is het gat zo groot als de bovenkant van de speen. Sindsdien een driestandenspeen. Dat gaat perfect.

Groetjes Ilona

Hoi,

wij hebben ook de 3 standen speen van Avent voor de papfles en op stand 2 gaat het prima!

groetjes, kiki

ik ben gegaan voor de drie standen speen, alleen van het merk dubbie ofzo, iets anders hadden ze niet (ik woon in een klein dorpje mt maar 1 drogist).

ben benieuwd hoe het gaat, ga hem over een paar uurtjes uitproberen,

maar nu eerst even een bad aanzetten want ik heb hier een knaloranje  wortelmannetje naast me op tafelstaan.

Terug
Bovenaan