ik lees dat veel vrouwen misselijk zijn echt heel rot ik heb bij beide zwangerschappen heel veel last gehad .Bij mij eerste zwangerschap had ik er niks voor wist ik ook niet we hadden toen ook nog geen internet maar nu heb ik me er een beetje in verdiept en kwam uit op emesafe zetpillen die heb ik gevraagt bij mijn huisarts en heb ze geprobeerd twee dagen de misselijkheid was weg maar ik voelde me heel erg moe en suf . Dat waren de bijwerkingen ik begon het zat te worden want je hebt nog kinderen rond lopen , toen ben ik gaan zoeken op internet en kwam uit op polsbandjes.
Sea-band nadat het medicijn was uit gewerkt werd ik weer misselijk ik heb toen de polsbandjes om gedaan en na 5 min was ik niet meer misselijk .
misschien is dit iets voor degene die misselijk zijn , ik hoor namelijk niemand over die polsbandjes hier maar in mijn omgeving hoor ik ook alleen maar posetieve berichten .
ik hoop dat er meer mensen zijn die hier baat bij hebben .
liefs evelien
Sea-band nadat het medicijn was uit gewerkt werd ik weer misselijk ik heb toen de polsbandjes om gedaan en na 5 min was ik niet meer misselijk .
misschien is dit iets voor degene die misselijk zijn , ik hoor namelijk niemand over die polsbandjes hier maar in mijn omgeving hoor ik ook alleen maar posetieve berichten .
ik hoop dat er meer mensen zijn die hier baat bij hebben .
liefs evelien