iets tegen de misselijkheid

ik lees dat veel vrouwen misselijk zijn echt heel rot ik heb bij beide zwangerschappen heel veel last gehad .Bij mij eerste zwangerschap had ik er niks voor wist ik ook niet we hadden toen ook nog geen internet maar nu heb ik me er een beetje in verdiept en kwam uit op emesafe zetpillen die heb ik gevraagt bij mijn huisarts en heb ze geprobeerd twee dagen de misselijkheid was weg maar ik voelde me heel erg moe en suf . Dat waren de bijwerkingen ik begon het zat te worden want je hebt nog kinderen rond lopen , toen ben ik gaan zoeken op internet en kwam uit op polsbandjes.
Sea-band nadat het medicijn was uit gewerkt werd ik weer misselijk ik heb toen de polsbandjes om gedaan en na 5 min was ik niet meer misselijk .
misschien is dit iets voor degene die misselijk zijn , ik hoor namelijk niemand over die polsbandjes hier maar in mijn omgeving hoor ik ook alleen maar posetieve berichten .
ik hoop dat er meer mensen zijn die hier baat bij hebben .
liefs evelien

Bedankt voor de tip. Voor mij komt hij echter te laat. Over een par daagjes zit ik op mijn 12 weken en ik merk dat de misselijkheid al een beetje af begint te nemen. Wat bij mij hielp was een snoepje in de mond en daar op zuigen. Verder kleine beetjes eten.
Ik ben gewoon gaan googelen en ben van alles gaan uitproberen. Er staat nog veel meer op. Dit hielp bij mij het beste.

ooh jammer , maar lekker hoor dat het al wat minder word , ja snoepjes heeft bij maar een paar dagen geholpen. succes verder en hopelijk niet nog meer kwaaltjes hihihihi

ik heb die bandjes voor mij dochter ook voor het wagenziek in het begin werkte ze goed nu alleen niet meer helaas
zelf was ik af en toe misselijk gewoon even een snoepje pakken werkte bij mij gelukkig goed

@BBonBoard: ik heb dit in het begin veel gegeten, tot ik moest spugen na het eten van vanillevla. Het is namelijk zo dik dat vanillevla overgeven echt heel vies is... Daarna heb ik het niet meer geprobeerd...haha

Terug
Bovenaan