Iets tegen het hoofd gekregen

Gisteravond had ik mijn dochter van 3,5 week oud op mijn armen. Ik was ff iets op mijn telefoon aan het opzoeken. Totdat mijn telefoon naar voren klapte en met de hoek van mijn telefoon tegen de zijkant van haar hoofd aan ging. Nu voel ik me erg schuldig en ben bang dat ik iets heb beschadigd in haar hoofd. Kan dit kwaad??

Dit is mij vandaag ook overkomen bij mijn zoontje van 5 weken. Ik neem aan dat dit geen kwaad kan, hij hoefde niet te huilen ofzo.

Ik weet 100% zeker dat er heeeeel veel moeders zijn die hun telefoon op het hoofd van hun kind hebben laten vallen. Inclusief ikzelf bij mijn dochter. Ze is inmiddels bijna 2 en heeft er niets aan overgehouden (tussendoor ook een keer van de trap gevallen en later met papa van de fiets. Dat was veeeeel erger, maar ook geen permanente schade)

Nee joh, daar krijgen ze echt geen schade van. Kinderen gaan zelf nog veel vaker en harde hun hoofd stoten ;) gelukkig kan het wat hebben. Mijn dochter van 9 weken is al twee keer besprongen door haar zus van 2,5 jaar oud. Moest wel huilen, maar ze doet het nog gewoon hoor. Komt echt wel goed.

Terug
Bovenaan