iets tegen misselijk zijn

ik heb dus mijn recept gehaald zetpillen ze heten (emesafene) en zijn o.a. voor zwangere die erg misselijk zijn en braakneigingen hebben ik heb er meteen een genomen en ik moet zeggen dat de eerste zetpil al helpt mijn misselijk zijn verdween binnen een uur nu heb ik wel maagzuur maar ja ik kan niet alles hebben misschien een tip voor jullie deze zetpillen tot nu voel ik me niet misselijk en ik mag er twee per dag wat een opluchting!!misschien kan ik morgen normaal eten.
 
Op de een of andere manier blijf ik het toetsenbord maar niet onder controle houden,sorry.Even opnieuw.Hallo Saskia,ik weet wel een middeltje tegen maagzuur,maar dat lijkt zo raar.TANDPASTA.Zo uit de tube in je mond,even met een klein beetje water in je mond klotsen en dan ineen keer doorslikken.Ik geef toe,het klinkt niet zo lekker,maar mij hielp het wel.Laat nog even weten of jou dit ook helpt,als je het probeert tenminste.Groetjes Hester
 
Hoi Saskia.
Ik ben blij voor jou dat emasafene helpt want bij mij werkt het namelijk niet.En ik had zo gehoopt dat ik niet meer zo misselijk zou zijn maar helaas!!WEL dus.
Ondanks de tabletjes bleef ik braken.
Gelukkig voor jou ben je niet meer zo misselijk. Ik hoop ook dat het bij mij snel over is want het breekt verschrikkelijk op als je contstant niet lekker bent.
Fijne zwangerschap verder(zonder braken) Groetjes Claudia
 
hoi claudia, ik heb zetpillen geen tabletjes misschien braak je daarom nog steeds ik hoop voor je dat het ook snel over is, maar mocht je nog geen zetpillen geprobeerd hebben, vraag die dan jij ook sterkte!
 
he hallo,

ik had ook erg veel last van misselijkheid en braken. een vriendin van mij kwam met het wondermiddel.
de oud hollandse snoepjes 'haagse hopjes'en geloof het of niet bij mij helpt het echt heel erg goed. misschien het proberen waard?

groetjes linda
 
Terug
Bovenaan