A
Anoniem
Guest
Hai lady'sss!
Even een totaal anders vraag...
Hebben jullie (bij jullie eerste kindje) al voordat jullie zwanger zijn dingen gekocht voor de baby?
Want ik fietste laatst door het dorp heen,
en altijd als ik ergens een ooievaar of slingers van hoera een meisje/jonge zie ga ik ff gluren
Toen zag ik voor het raam een MEGA gave baby stoel staan, echt een leuk ei vormig kuipje!
Dus ik vervolgens op google zoeken en vond ze meteen, maar die stoelen kosten 360 euro!
Even een blik op marktplaats en zag een erg mooie, bijna nieuwe (half jaar gebruikt) voor 200 euro..
Heb een bod gedaan van 130, en nu mag ik hem ophalen voor 150!
Woensdag avond ga ik er dus heen...
Die stoel is zo gaaf!
Ze zijn van Bloom! Voor de nieuwsgierig geworden lady's onder ons!
Vriendlief had zoiets van, dat kan later toch ook nog wel?!
haha, maar ik ben soms z'n te enthousiast impulsief persoon.. dat ik kon het dit keer echt niet laten!
Ben benieuwd of jullie ook al iets hebben voordat het echt zo ver is......
Liefs, Jeltje.
(ik zit op het wachtbankje tot dit weekend)
Even een totaal anders vraag...
Hebben jullie (bij jullie eerste kindje) al voordat jullie zwanger zijn dingen gekocht voor de baby?
Want ik fietste laatst door het dorp heen,
en altijd als ik ergens een ooievaar of slingers van hoera een meisje/jonge zie ga ik ff gluren
Toen zag ik voor het raam een MEGA gave baby stoel staan, echt een leuk ei vormig kuipje!
Dus ik vervolgens op google zoeken en vond ze meteen, maar die stoelen kosten 360 euro!
Even een blik op marktplaats en zag een erg mooie, bijna nieuwe (half jaar gebruikt) voor 200 euro..
Heb een bod gedaan van 130, en nu mag ik hem ophalen voor 150!
Woensdag avond ga ik er dus heen...
Die stoel is zo gaaf!
Ze zijn van Bloom! Voor de nieuwsgierig geworden lady's onder ons!
Vriendlief had zoiets van, dat kan later toch ook nog wel?!
haha, maar ik ben soms z'n te enthousiast impulsief persoon.. dat ik kon het dit keer echt niet laten!
Ben benieuwd of jullie ook al iets hebben voordat het echt zo ver is......
Liefs, Jeltje.
(ik zit op het wachtbankje tot dit weekend)