Iets totaal anders!

A

Anoniem

Guest
Hai lady'sss!

Even een totaal anders vraag...

Hebben jullie (bij jullie eerste kindje) al voordat jullie zwanger zijn dingen gekocht voor de baby?

Want ik fietste laatst door het dorp heen,
en altijd als ik ergens een ooievaar of slingers van hoera een meisje/jonge zie ga ik ff gluren :p

Toen zag ik voor het raam een MEGA gave baby stoel staan, echt een leuk ei vormig kuipje!
Dus ik vervolgens op google zoeken en vond ze meteen, maar die stoelen kosten 360 euro!
Even een blik op marktplaats en zag een erg mooie, bijna nieuwe (half jaar gebruikt) voor 200 euro..
Heb een bod gedaan van 130, en nu mag ik hem ophalen voor 150!

Woensdag avond ga ik er dus heen...

Die stoel is zo gaaf!

Ze zijn van Bloom! Voor de nieuwsgierig geworden lady's onder ons! ;)

Vriendlief had zoiets van, dat kan later toch ook nog wel?!
haha, maar ik ben soms z'n te enthousiast impulsief persoon.. dat ik kon het dit keer echt niet laten!

Ben benieuwd of jullie ook al iets hebben voordat het echt zo ver is......

Liefs, Jeltje.

(ik zit op het wachtbankje tot dit weekend)

Je de bloom is erg mooi inderdaad. Wij hebben m niet vanwege de grote voet, maar we hebben ook getwijfeld.

Ik heb zelf niets gekocht voordat ik zwanger was en ook in de eerste 12 weken nauwelijks iets. Maar je hoort er genoeg die het wel doen. Je hebt groot gelijk hoor, 't is een koopje!!

gr.
wenser

Ja, klopt! Hij heeft een vrij grote poot! :)

Maar het is ook een hoog model, en een meegroei stoel..
En wij hebben een eetbar als eettafel, dus ook hoog!
Dus deze stoel kan er op den duur prima bij aangeschoven worden! ;)
Maar dat is nog erg ver weg ;) haha..

Ik heb zelf nog niets gekocht, maar mijn ouders hebben al een complete kinderwagen met alles erop en eraan en mijn schoonouders hebben al een autostoeltje,. haha!
Maar ik wil het nog echt niet in huis hebben! laat eerst de zwangerschap maar komen, dan mogen de spullen naar binnen, haha!

Liefs Daisy

Haha, jaaaa dat snap ik heel goed!
Want het lijkt me ook wel erg frustrerend als het niet lukt en die spullen staan er dan, waar je soms weer tegenaan kijkt...

Voor ons is dit ook het enige wat erin komt! :)

Liefss

Terug
Bovenaan