iets voelen van te voren? deel 2

hallo dames..

bedankt voor al jullie reacties!
mijn vraag was nog even over die slijmprop...
ik ben die slijmprop nog niet verloren.. tenminste niet dat ik weet.
voelden jullie deze toen je een verloor? heb helemaal nog niet het gevoel dat de bevalling begint..
ben zo benieuwd hoe het gaat gebeuren...
heb ook naar mijn idee nog geen voorweeen gehad???!!

bedankt alvast!!!
 
Ik heb nooit een slijmprop gezien (3 bevallingen). Je baarmoedermond kan ook langzaam verstrijken en het slijm kan in beetjes (als meer afscheiding) eruit komen. Ik kan me niet voorstellen dat je het verliezen voelt.

Voorweeen hoef je niet te hebben, zeker niet bij een eerste. Het kan gewoon beginnen en doorzetten. Nogmaals, ik wist 3x ook niet 's morgens dat het 's avonds zou beginnen.

Een tip uit ervaring: hoe meer je met je naderende bevalling bezig bent, des te langer het duurt.... Spanning houdt weeen tegen.
 
Ik heb de slijm prop een keer gezien, maar voelen doe je het inderdaad niet, ik ook niet in ieder geval, maar omdat ik toch altijd ff checkte op bled of zo (ja een strees kipje) zag ik het wel....die andere 2 gingen zo snel met een record van 50 minuten bij de nu nog jongste dat k die dus gemist heb ....
 
Ik heb de prop bij mijn dochter nooit verrloren. was 6 dagen te vroeg. me vliezen braken en toen begonnen de weeen. Wel had ik wat bloedverlies nadat de vk had gekeken toen mijn vliezen waren gebroken.
alvast succes
 
Hoi Maaike,

Ik heb vermoedelijk de slijmprop verloren met 30 weken.
Had ineens bij het afvegen een taai, wit 'ding' van ongeveer 3 cm op het papiertje. Schrok er best van en heb de vk ook even gebeld om te vragen hoe en wat.

Toch is dit niet altijd een teken dat de bevalling begint, want deze kan zich gewoon weer herstellen! Nu inmiddels 33 weken en het blijft gewoon stil hoor ;-)
 
Hier ook nooit een slijmprop gezien voor mijn vorige bevallingen! Bij de eerste begon de bevalling toen ik de was in de machine deed hahaha.. ping, en daar liep het vruchtwater. En bij de tweede zouden we mijn zoon net bij opa en oma afzetten omdat hij daar ging logeren en daar eenmaal aanwezig had ik om de 5 min mensturatiekrampen, en ik ging staan en ja hoor.. daar ging het lekkere warme vruchtwater weer langs mn benen (bij opa en oma nog wel)! ahha.. en had toen wat vruchtwater opgevangen en daar zat slijm/bloed bij, dus volgensmij verloor ik toen ook gewoon de slijmprop ofzo. Spannend joh! Wat duurt wachten dan lang he, ik moet nog weer ff, ben nu bijna 10 weken zwanger van de 3e!!!

Heeeeeeeel veel succes tijdens je bevalling!
Liefs mammma
 
ik heb weleens t gevoel elke dag een slijmprop te verliezen, maar bij mijn eerste bevalling heb ik er ook nooit een gezien hoor, niet alles gebeurt letterlijk uit t boekje. Mijn vliezen zijn ook niet gebroken, dat deed de verloskundige toen ik na 24 uur weeen 7 cm had, daarna kwam de boel pas echt los. pfff.
Nu laat ik t weer lekker over me heen komen, kan wel weer zo anders gaan.
Afwachten en t laten gebeuren meer kun je niet doen.
xxx
 
Terug
Bovenaan