iets voelen van te voren?

Hallo dames,

ik vroeg me af of je iets voelt voordat je gaat bevallen.
ben nu 39 weken... dus kan elk moment
maar heb het idee dat je die dag zelf iets moet voelen... pijn of iets anders..
of is het echt geheel plotseling??

we kunnen niet wachten:D

gr
 
Bij mij was het 3x heel plotseling. Ik wist 's morgens niet dat het die avond zou beginnen met weeen. Achteraf wel in de week ervoor wat meer buikpijn (menstruatieachtig), maar niet dat ik nu bij een eventuele vierde de timing van de bevalling zou kunnen bepalen. Het is meer dat je voelt dat er een aanloop is. Maar dat verwacht je wel zo rond de 39/40 weken....

Succes met wachten!
 
ik had een dag voor de dag dat het echt begon wat oefenweeën. die waren er alleen maar als ik liep, en als ik ging zitten trokken ze weer weg, en een paar dagen van te voren verloor ik op het toilet al mijn slijmprop dat is een teken dat je binnen een paar daagjes gaat bevallen. op de ochtend voor de bevalling brak mijn water en toen kwamen gelijk de weeën op gang. maar het is natuurlijk bij iedereen anders. ben zelf ook heel erg benieuwd hoe mijn tweede bevalling zal verlopen! ik ben nu zelf 26 weken. spannend he?! komt goed, voor je het weet heb je je kleine wonder lekker in je armen en geniet van jullie eerste moment!!

groetjes Jolanda
 
tja ik heb twee dagen weeen gehad voor ik ging bevalle. Vruchtvliezen door de verloskundige gebroeken en ik heb ook geen slijmprop gezien. Bij mij begon het dus echt met weeen die eerst met heel grote tussenpose kwamen en later steeds dichter op elkaar.
 
bij mij was het een slijmprop die ik verloor een paar dagen van te voren... en snachts begon de weeen heel langzaam aankomen...

Het is zeer verschillend hoe het begint...
 
hahahhaa

ik heb precies hetzelfde..
ik mag nog ff
kben nu bijna 36 wk

en vind het nu ook wel erg spannend worden..
je weet niet wat je moet verwachten
en hoe begint het?

succes
 
Hoi Hoi

Bij de 1e braken mijn vliezen spontaan 's nachts :D
Ben nog nooit zo snel zwanger mijn bed uitgesprongen :D was toen 37 weken en 4 dagen zwanger. Toen heb ik geen slijmprop gezien.
Bij de 2e ben ik ingeleid (36 weken 4 dagen), dan weet je wat er komen gaat. Heb toen wel een slijmprop verloren.
Maar vliezen zijn door de vk gebroken en weeen opgewekt met infuus.
Succes ermee!
 
Ik verloor de slijmprop al met 37 weken... het duurde nog ruim 3 weken voordat het echt begon. Ik heb 4 nachten oefenweeën gehad... maar dit zou ook rustig 2 weken voor die tijd al kunnen zijn (zolang het niet doorzet valt het allemaal onder oefeningen).... ik was de dag voor bevalling enorm labiel... janken janken... alsof ik ongie moest worden.... 's nachts begonnen naar mijn idee de oefenweeën weer... onregelmatig, niet pijnlijk of licht pijnlijk... maar om 4 uur begon het ineens door te zetten: meer pijn en steeds regelmatiger en langer... 4 uur later begon het echt pijnlijk te worden en had ik 3 cm... daarna begon het in hevigheid door te zetten... poeh... tegen de pijn kan ik echt opzien! Gelukkig ben ik nog maar 27 weken en mag ik nog even wachten...

Probeer zoveel mogelijk te ontspannen... warm water, warme kruiken....
 
Terug
Bovenaan