iets voor de papas

Hoi meiden.

Jammer om zoveel ellende te lezen hier. Ik vind dit forum het gangbaarst en heb het alijd erg leuk gevonden.
Waar de vragen ook om gingen en welk klein wissewasje die iemand naar voren haalde, ook al was hij ondertussen 500 keer gesteld, er was altijd wel iemand die erop reageerde en de persoon in kwestie moed o.i.d. toesprak.

Ik lees nu dat er veel meiden die vertrekken. Alsjeblieft laat het links liggen. Lees de berichtje en reacties die je interressant vind, want daar doel je juist op en laat de kwallen stikken. Aaaah, pak die leuke sfeer nu weer op joh, laat je niet kennen. Zo iets hoort niet afgepakt kunnen worden.

Maar nu mijn vraagje, ik hoop dat er nog iemand is die wat weet en reageert..
Ik wil zo graag DE PAPA verwennen. In de trant van een papa box o.i.d. Bij babybox is er wel bij "ikpapa" een verrassings pak alleen lukt het niet om hem te bestellen. Tevens is de box al ruim twee maanden niet leverbaar.
Dames nog andere opties?

Veel liefs ukkepuk die echt wel blijft.
 
Ik heb inderdaad een ikpapa box gekocht voor mijn vriend. Jammer dat je die niet meer te pakken krijgt. Het is best moeilijk om iets te verzinnen.

Ik heb ook een keer gewoon een grote kaart voor hem gekocht en vol geschreven.

Succes,

Groetjes Fanny
 
Zooo dat was een snelle reactie, bedankt.
Als ik op de side ben nadat ik "ikpapa" heb aangeklikt, waar moet ik dan heen gaan om de bestelling te doen... Moet dat via de mail of is er een telefoonnummer. Ik heb gezocht maar ik denk dat ik het niet zie. Als joeu het wel gelukt is.. Is het trouwens een leuk pakket?
Liefs..
 
Ik heb m toen op de babybeurs gekocht. Ik zal thuis (zit nu op m'n werk) ff kijken of ik een kaartje of iets kan vinden in het pakket om er evt. nog eentje aan te vragen.

Het is een pakket met veel reclame, maar er zit bijvoorbeeld ook een voorleesboekje in en een baby management beker.

Ik zal ff kijken wat ik voor je kan doen.

groetjes
 
hoi
heb er effe over na zitten denken kun je neit een foto van de echo op een beker laten zetten elke keer als hij dan koffie of iets anders drinkt ziet hij zijn kindje.
weet niet of het gaat of dat je het een leuk idee vind maar ik heb er over nagedacht.
succes ermee

groetjes carola
 
Je kunt natuurlijk ook zelf een box bij elkaar zoeken. Er zijn genoeg hebbedingetjes (speen, slab, t-shirtje) met dingen er op als 'papa is the best'. En als je een beetje creatief bent kun je ook een t-shirt maken voor je vriend/man met een leuke tekst er op, iets in de trant van 'dit is mijn papa hij is de allerliefste papa van de hele wereld'. Dan doe je er nog een leuk voorleesboek bij en probeer je nog een leuke mok op de kop te tikken. Heb je zo je eigen papabox gemaakt. Fantastisch idee eigenlijk, misschien dat ik dat over een paar maandjes ook voor mijn man doe!

Groetjes Alice
 
Je hebt vaak in bijzondere winkels bekers tshirts of iets dergelijks met een leuke tekst. Je kunt dan zelf een leuke box samenstellen met andere dingen die hij leuk vind. Een zak drop bijvoorbeeld om de bevalling door te komen. Een flesje energiedrank. Een bedrukte t' shirt is ook altijd leuk met papa is de best. Daddy's littele girl. etc. Zelf maken is nog veel leuker en dan kan je er ook nog lekker op uit. hihihi veel succes
 
Terug
Bovenaan