Iets voor in het haar voor een kind met eczeem

<p>Dag dames,</p><p>Mijn zoon heeft eczeem dus mag niet zomaar alle producten gebruiken voor hem ivm zijn huid. Ik ben op zoek naar een crème lotion of wat dat ook waarmee ik zijn haar in model kan brengen, maar dan 1 waar niks in zit zoals bijvoorbeeld parfum alcohol etc.</p><p>heeft iemand een idee wat ik kan gebruiken?</p><p>Alvast bedankt❤️ </p>
 
Heb je al gekeken bij de producten van Naïf?

https://www.etos.nl/producten/na%C3%AFf-anti-klit-haarlotion-voor-baby-kids-150-ml-120407745.html?src=baby&gclid=EAIaIQobChMI4N35vrDj8QIV0-R3Ch0nvAHnEAkYAiABEgJcdfD_BwE
 
Jaa is echt super lastig en daarom ook dat ik dacht dat iemand hier mij zou kunnen helpen. Alsnog bedankt 
 
Dit klinkt misschien heel stom maar er is een 'methode' waar vrouwen met krullend haar heilig in geloven en dat is de 'curly girl' methode. Online kun je daarvoor producten vinden en een van de grote regels is dat er GEEN troep zoals alcohol etc in mag zitten. Als je het Googled kom je vaak ook meteen op sites uit waar de producten die aan deze voorwaarden voldoen kunt kopen. Wellicht zit hier iets tussen?
 
Terug
Bovenaan