Iets vreemds verloren tijdens het plassen

<p>Goedemorgen,</p><p>Ik heb in oktober miskraam gehad met 8 weken helaas. Dit was mijn eerste zwangerschap. Nu ben ik weer zwanger (4+3) en ben ik weer hartstikke bang voor een miskraam. Gisteren na het plassen zag ik dat ik iets wits heb verloren. Het is ongeveer 3 cm groot. Mijn urine was helder alleen dat zweefde er door heen. Is dit normaal? Heeft iemand dit ook gehad?</p><p> </p><p>Ben zo onzeker:(</p>

Hi lepeltjelepeltje,
Bedankt voor je reactie.
Nee ik bloed niet en ook geen krampen. Wel lage rugpijn/bekkenpijn. Maar ik heb bij mijn vorige miskraam (MA) ook niet gebloed. Ik kwam het pas bij de volgende echo achter dat het vruchtje was gestopt met groeien. 
Het is zo moeilijk! :(

Ik heb de verloskundige gisteren al gebeld, ze heeft alleen een notitie gemaakt. Ze kon me verder ook niet helpen. Ze zei als je een echo wilt kan ik die wel geven, maar dan nog heb je geen zekerheid of je iets kan zien.
Ik zal maar geduldig moeten zijn.
Hoopte dat iemand ook dat had en dat het gewoon onschuldigs was.

Dankjullie wel !

Ik denk afscheiding!
Echo heeft nu idd nog weinig zin, en zeker geen uitsluitsel. Even afwachten, hoe moeilijk het ook is. En anders een afspraak als je 6w bent? Dan is er meer te zien natuurlijk
Succes ♡

Terug
Bovenaan