Iets wat kan wijzen op een eisprong???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb misschien een hele rare vraag. Ik had vorige week woensdag ineens een hele rare knobbel achter in mijn nek. Die knobbel was na twee dagen ook zo wer weg. Ik had het daar over met mijn vriendin en die zei dat zij dat altijd had rond de periode dat ze haar eisprong had.
Is er iemand die dit herkent??

Groetjes Russell

Goedemorgen,

Wat gek, ik voelde vanmorgen iets in mijn nek, ook een dikkere knobbel. Weet mijn cyclus nog niet precies maar had vanmorgen ook steken in mijn onderbuik. Zou het dan toch een eisprong zijn??

Weet iemand hier meer van, of zijn we ons weer iets aan t verbeelden?

Groetjes poeh

He poeh<<BR>
dat is iddd wel heel erg toevallig... Ik was het weekend bij een andere vriendin en die zat ook in de periode dat ze een eisprong moest hebben en die had ook een knobbel in de nek... Wel erg vreemd allemaal.

Groetjes Russell

Hoi Hoi,

Ik voelde tijdens mijn laatste eisprong een lichte hoofdpijn, dus daar herken ik het aan denk ik!! Als ik ongi wordt ben ik meestal ook een dag van te voren niet lekker, en heb ik ook last van hoofdpijn.

xx Esseltje

Hoi Russel

Ik heb dat inderdaad ook wel eens, een knobbel in mijn nek, maar ik heb die eigenlijk nog nooit gelinkt aan de eisprong.....
Ik dacht altijd dat dat door hoofdpijn/stress kwam.... hahah!

Dus ja, ik weet niet of het waar is. Zou best kunnen!

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan