Rebecca is nog steeds erg bang in haar eigen bed van dat vuurwerk, al heeft ze het niet mee gehoord, ze denkt dat het elk moment kan komen en dat kan het natuurlijk ook.
Heb haar al verteld dat het vuurwerk is, dat soms buiten een knal geeft.
Vanmiddag kon ze weer niet slapen en is zo bang.
Ze heeft toen een uur beneden op de bank gelegen en ik was ook beneden.
Heb haar op youtube een filmpje over vuurwerk laten zien, allerlei soorten staken ze af.
Geluid had ik heel zachtjes gezet, maar wel zo dat je iets hoorde.
Maar ze was al bang bij het zien van rook en kleuren, de knal was nog niet eens geweest.
Ik heb haar verteld dat het heel mooi is al die kleurtjes en dat veel mensen het erg leuk vinden. Dat ze niet bang hoeft te zijn, dat het buiten is.
Tijdens het filmpje kijken klampte ze zich helemaal aan me vast en zei: "Wil niet meer kijken knal". En als er een knal kwam, zei ze: "Nee knal, wil niet verder kijken!" Na het bekijken zei ze: "Mensen vinde leuk knal!"
Ach die schat, ze ligt nu in ons bed...daar kon ze wel in slaap komen...
Cissy, was jullie hond in het begin nog heel bang van die geluiden van CD?
Wat een grappige vergelijking he, hond/kind!!!
Ik heb op tv ook gezien dat er trainingen voor honden zijn...
Nu hopen dat het voor Rebecca ook helpt als ik haar af en toe een filmpje over vuurwerk laat zien.
Groetjes, Marianne
Heb haar al verteld dat het vuurwerk is, dat soms buiten een knal geeft.
Vanmiddag kon ze weer niet slapen en is zo bang.
Ze heeft toen een uur beneden op de bank gelegen en ik was ook beneden.
Heb haar op youtube een filmpje over vuurwerk laten zien, allerlei soorten staken ze af.
Geluid had ik heel zachtjes gezet, maar wel zo dat je iets hoorde.
Maar ze was al bang bij het zien van rook en kleuren, de knal was nog niet eens geweest.
Ik heb haar verteld dat het heel mooi is al die kleurtjes en dat veel mensen het erg leuk vinden. Dat ze niet bang hoeft te zijn, dat het buiten is.
Tijdens het filmpje kijken klampte ze zich helemaal aan me vast en zei: "Wil niet meer kijken knal". En als er een knal kwam, zei ze: "Nee knal, wil niet verder kijken!" Na het bekijken zei ze: "Mensen vinde leuk knal!"
Ach die schat, ze ligt nu in ons bed...daar kon ze wel in slaap komen...
Cissy, was jullie hond in het begin nog heel bang van die geluiden van CD?
Wat een grappige vergelijking he, hond/kind!!!
Ik heb op tv ook gezien dat er trainingen voor honden zijn...
Nu hopen dat het voor Rebecca ook helpt als ik haar af en toe een filmpje over vuurwerk laat zien.
Groetjes, Marianne