ietwat rare borstenvraag, sorry!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo Mede-moeders,

Zoals de titel al zegt heb ik een wat rare vraag over borsten.

Mijn dochter is nu 6,5 maand oud en ik heb de eerste 3 maanden BV gegeven. Toen helaas moeten stoppen omdat mijn borsten leeg waren. Nou had ik voor mijn zwangerschap een mooie c-cup. Tijdens mijn zwangerschap een ietwat grote D/E-cup.
En nu is een kleine B-cup over. Ben ik ook tevreden over hoor, alleen vind ik het een beetje vreemd. Zijn er meer moeders die hier ervaring mee hebben? Blijft dit zo of trekt het weer bij?

Ik weet het, een hele stomme/rare vraag maar ik ben gewoon benieuwd. Als het blijvend is ook geen probleem, heb ik meteen weer een goed excuus om te gaan shoppen!!!

Groetjes Darteltje

Hoi Darteltje,

Bij mijn zijn de borsten juist groter gebleven.
Ik heb geen borstvoeding gegeven, maar toch blijven ze! hihi..

Ik weet dat mijn schoonmoeder toen zij zwanger was van mijn man had ze een D-cup.
En nadat hij geboren was heeft ze er nog een A-cup aan overgehouden.
En dit is ook bij haar zo gebleven!
Ik denk dat het verschillend is bij iedereen.
Maar als ik jou was zou ik maar gaan shoppen! hihi...

Heel veel suc6!

Liefs Fabiënne

hoi darteltje

na de geboorte van mijn eerste kindje had ik mijn eigen cub maat weer en nu na de geboorte van mijn 2de kindje zijn ze groter gebleven ik heb 6 weken bv gegeven,
ik  heb eerst even gewacht maar ze bleven groter dus toen heb ik ook maar nieuwe bh's aangeschaft
groetjes

Nou, vind het niet zo'n rare vraag hoor, ik geloof dat velen hier wel mee te maken hebben. Hier ook een gekrompen cup, haha.
Voorheen een volle B-cup, op zich tevreden mee, tijdens de zwangerschap een cup voller zelfs maar nu..... om te janken...
Heb 2 mnd borstvoeding gegeven, daarna blijven ze krimpen lijkt het wel.. Ik grap wel eens dat ik nu "2 ruggen" heb maar echt grappig is het niet dus.. Een kleine b-cup overgehouden.. Hoop nu niet dat ze bij een evt volgens kindje nog meer krimpen want dan blijft er niks over. Haha..

Hej!
Ik hield na de tweede zoon  2 zielige theezakjes over, waar ik erg over treurde.... en erg heb gelachen met mijn vriendin, die dat ook had. Wij hadden dus 2 erwtjes op een plankje (ha,ha,ha!!!!) Nu voed ik Linde nog 4x per dag. Mijn borsten zijn wel wat minder groot dan in het begin. Als je stopt met voeden, dan raken de melkklieren leeg en schijn je ook veel minder vetweefsel te hebben in je borsten. Dus meiden, aan de slagroom!!! Ha,ha,ha.
Ik ben bang dat ook ik weer eerst aan die 2 erwtjes moet wennen straks... want dat vind ik echt niet leuk. Maar na jaren trok het toch bij en werden ze weer wat voller, niet overdreven maar toch. Ik ging van A naar B en dat vond ik erg fijn. Nu ben ik zelf klein en erg tenger, dus veel zal t nooit worden. Ik wil ook weer gaan hardlopen, dus dan blijft er niet veel vet meer over (daar dan :)). Voor vullende tips: welkom! ik houd me aanbevolen, ha,ha,ha. Liefs Pippi

hahaha,

hier ook van die theezakjes. wat was ik trots die tijd dat ik voedde en dat ik een D cup had. voorheen had ik namelijk B. maar nu ik gestopt ben met voeden is het echt klein geworden. voor mijn gevoel nog kleiner als eerst, en krimpen ze door. ik hoop dat het toch snel stopt met krimpen, want dit is niet mooi meer.

gr Floor

Terug
Bovenaan