ifv

Hallo,
Ik zou graag in contac willen komen met mensen die ook voor de 2 keer een icci behandeling hebben onder gaan.Zelf heb ik net de punctie achter de rug waar ik heel veel last van heb gehad, dinsdag hoor ik of er een terug plaatsing gaat plaats vinden. Ze hebben 10 bruikbare eitjes er uit gehaald.
Ben heel erg zenuwachtig. Ik hoop het zo want we zijn al 4 en half jaar bezig,we hebben ook al 6 iui behandelingen gehad. Maar wat ook mee speelt is mijn leeftijd ben namelijk 40 (net) Ik hoop dat ik snel reactie krijg liefs janette

nou ik ben niet onder behandeling maar heb wel veel ervaring op dat gebied. Ik heb nu een dochtertje van 7 mnd die spontaan tot stand is gekomen, de zwangerschap bedoel ik dan. Mijn vriend is op dit moment bijna 6 mnd zwanger van haar eerste kindje, ook met icsi ontstaan. Ze had maar 2 eitjes geloof ik, waarvan er 1 stukgeprikt werd en 1 teruggeplaatst, waar ze nu dus zwanger van is. Misschien een hart onder de riem, ik kan me voorstellen dat je gezien je leeftijd zoiets hebt van: het is nu of nooit. Zet m op en verlies de moed niet.

gr sandra

Hoi Anoniem

Ken je verhaal, ook wij zijn al vieren een half jaar bezig.Ben inmiddels 37. Na allerlei onderzoeken is er met ons beiden niks aan de hand. Hebben drie maal iui en 3 maal ivf gehad. Elke keer maar drie eitjes waarvan er elke keer twee bevrucht waren. De punctie was de 2e en 3e keer inderdaad niet erg prettig, integenstelling tot de 1e keer. HAd alleen daarna wel minder last dan de 1e keer.Maar omdat wij meedoen met een onderzoek krijg ik maar 1 eitje teruggeplaatst . Nu na de derde miskraam, je bent na terugplaatsing immers zwanger, mogen wij
het nog 1 maal proberen.Ook de eitjes die niet teruggeplaats zijn hebben het niet gered. Dit zal na onze vakantie in oktober gaan gebeuren. En daarvoor krijgen we eerst een evaluatiegesprek. Wil toch graag weten als het de 4e keer weer mislukt of er dan nog andere manieren zijn om zwanger te worden. Ik heb goede hoop en bedenk me elke keer dat het wel een reden zal hebben gehad waarvoor het niet is gelukt. Je moet het ook zo zien, het vruchtje is niet levensvatbaar geweest en je lichaam heeft het dan op tijd afgestoten. Maar ik blijf heel positief denken dat wanneer de tijd rijp is en je lichaam er voor klaar is het ook voor ons een keer raak zal zijn. In ieder geval heel veel sterkte toegewenst.

hoi ja het valt allemaal niet mee maar ook heb dit allemaal meegemaakt onderzoeken 6 iui beh 3 ivf 1 icci en je moet toch proberen het goede eruit te halen bij mij is het allemaal niet voor niks geweest heb 2 pracht dochters 4 jaar en 7 mnd punkties gingen onder nacose de laaste 2 de eerste 2 zonder dat was geen doen had te veel pijn kon niet stilliggen maar alles is niet voor niks 8 jaar overgedaan moeilijk gehad menig traantje gelaaten boos geweest maar zou het toch er allemaal weer voor over hebben want dit is toch echt onbetaalbaar ik gun ook iedereen het geluk dat ze zwanger worden want dat vond ik toch wel het mooiste wat er is ondanks me bekken en kwaaltjes wou ik dat ik altijd zwanger was

Terug
Bovenaan