iiiiiii wie kan me helpen me een uitslag? matcare.

A

Anoniem

Guest
hallo zwangere dames!

ik heb een DRINGEND vraagje haha. vanmorgen getest en misschien wel zwanger.
ik heb een mat care test gebruikt en zie wel een vaaaaaag streepje maar weet niet of die op de juiste plaats staat??

iemand ervaring met matcare testen?
er zit ongeveer 2 milimeter tussen mar op de afbeelding van de bijsluiter lijkt het meer.

iiiiiii hoop t zo.
iemand een andwoord??

liefs esther

hoi

Ik heb de test van kruidvat merk?trekpleister gebruikt en die werkt met twee streepjes,de tweede was ook wat lichter maar ze zeggen streepje is streepje.als je onzeker bent doe je toch gewoon een kruidvat test of zo daar heb je gewoon twee vakjes waar allebei een streepje in moet staan,heb daarna ook nog een keer gestest hoor met cb met een plus maar die was ook niet zo duidelijk,doe maandag nog 1 keer test van kruidvat en dan weet ik zeker moet daarna naar ha dus.maar denk dat je gewoon zwanger bent hoor.succes ermee he gr wendy 4 wk+2 dagen

hoi,

kruitvat zal niet gaan, woon in spanje...
maar hier hebben zo ook drogisterijen dus... nu nog even opzoeken hoe je zwangerschapstest op zn spaans zegt.
zaterdag ga ik nog een keer testen (als ik niet ongi ben dan)

liefs esther

Ik heb Matcare ook gebruikt..
moeten twee strepen zijn. Ze verdelen het schermpje ongeveer
in drie gelijke delen.
Hoop dat ik je een beetje heb geholpen. Mijn gevoel voor afstand is niet heel goed, maar denk dat er wel zeker een halve centimeter tussenzit. Maar misschien een productie foutje? Weet je dus nog niks!
Nog een keer testen denk ik!
Succes!

hallo

dankjewel voor je reactie.
ik ben nog niet ongi, 3 dagen overtijd. maar heb ook een beetje onregelmatige cyclus, alhoewel hij de laatste 5 maanden 26 28 of 29 was. nu dus op dag 31...
zoooooooooooooooo spannend.

ik test zaterdag nog maar eens. heb ook t gevoel dat als ik morgen test er nog niet veel duidelijk zal worden. moeilijk is het wel om te wachten!

liefs esther

HoiHoi,

ik heb ook als eerste test matcare gedaan, dee eerste te vroeg en toen zag ik niets, de tweede paar dagen later en toen zag ik ook een soort vlekje ipv streepje, ik dacht dat het kwam omdat ik per ongeluk over het schermpje had geplast... heb 5 dagen later weer een kruidvat test gedaan en daar was een heel licht streepje te zien en weer 5 dagen later een dikke vette streep! nu 7 weken zwanger...Bij mij was een dergelijk 'vlekje' dus wel goed nieuws!!

succes, laat je weten of het positief is?

Terug
Bovenaan