IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEee....het is echt waar..... ik ben zwanger!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Nou gestest en zwanger hoor! Ik ben helemaal blij!.
Ik had het gisteravond mijn vriendje al verteld middels een leuke kaart. Ik wilde hem eerst laten weten dat ik zwanger ben!
Ik wist dus in het andere onderwerp al wel maar durfde het toen niet te geloven. Ook vanwege alles wat ik voelde. Vannochtend samen nog een gedaan en ja hoor...echt wel positief. Twijfelde eerst nog omdat ik maar een half plusje heb. Alleen de vertikale streep. Maarja dat is geen min...dus zwanger!

Ik kom hier nog regelmatig op bezoek hoor!
Ik zal veel virus rondstrooien zodat iedereen hopelijk straks kan verhuizen naar een ander forum!

Succes
bedankt voor al jullie steun

Liefs
Joanna

Hoi, hoi.

Geweldig nieuws zeg!! Van harte gefeliceerd.
Geniet ervan.

Ga je naar het januari forum of gaat december nog lukken?

Hopelijk werkt jouw virus aanstekelijk en kunnen we je snel volgen.

Groetjes,
Linneke

heee!!

Wat geweldig, super voor jullie. En ja ik ben oprecht blij.
Van harte gefeliciteerd, en heel veel geluk voor de toekomst gewenst.

Geniet ervan !!!!!!!!

liefs Doortje

Van harte gefeliciteerd joh.
En.........hoeveelste ronde zat je, was je al lang over tijd enne.......heb je vage klachtjes of voel je er helemaal niks van.
Ben nie nieuwsgierig hoor,hihi.
Veel geluk!

Heeee dat is geweldig joh !!!

van harte gefeliciteerd en ik wens je een hele fijne tijd toe !!!

Groetjes Ellen

Jullie dag kan waarschijnlijk niet meer stuk! Ik zou dus zeggen geniet ervan en veel succes. Natje

wow!!!!!!!!!!!!!van harte meid!

Ik dacht eigenlijk al dat het goed zat bij je weet je dat?Ik heb ook al gereageerd op je bericht van gisteren.En ik wist het eigenlijk meteen!

Een hele fijne zwangerschap en een heel gelukkig kerstfeest haha met je eigen kerstkindje!

doeidoei
cindy

Geeefffffeeeelllllllliiiiiiiiiiiiiii cccccccccciiiiiiiiiii tttttttttt eeeeeeeeee rrrrrrrrrddddddddd!
Ga lekker genieten!!!
Liefs Anne

Terug
Bovenaan