ijs !!!! wat een smeerboel (foto)

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Vandaag heeft Fabio zijn eerste ijsje op. Die zakjes waar   5 mini ijsjes in zitten zijn helemaal geweldig voor onze ukkies!
Fabio vond het onwijs lekker, alleen ben ik bang dat ik zijn rompertje niet meer schoon krijg.......

thomas heeft op wat hapjes van papa na nog geen ijs op. Maar als ik deze kerel zie smikkelen geloof ik dat ik toch maar de vriezer moet vullen voor onze eigen lekkerbek!

Gr. Marieke

Jammie jammie!! Heeft ie ze alle 5 opgegeten? Ik zie op de foto al 2 kleuren, oranje en groen!!

Isa heeft vandaag ook ijs gegeten, een festini peer samen met mij. Foto's ben ik nu aan het downloaden...

Lekker hè, dat ze dit soort lekkernijen al "mogen". Vind het echt genieten om ze zo te zien!

Grtz. Poppetje71

hihi nee die andere 3 heeft mamma op  Ik had vandaag een SAS dag (Schijt Aan Sonja) en het lijkt misschien veel (2 ijsjes voor Fabio), maar er ging meer op zijn rompertje dan in zijn mondje....

Shattig die foto's , Ik heb ook wat uitgeprobeerd Italiaans schep ijs en Francesco smult ervan. Zelfs de Citroen vind hij lekker, Maar ja da's ws niet zo gek toen ik zwanger van hem was was ik citroen verslaafd, dus is het waarschijnlijk toch bekend voor hem Hihihi
gr Jolanda

Geweldige foto's hahaha..
Kay heeft vandaag ook een beetje mogen proeven van mijn sinas split..

Esmé mv Kay

ohhhh jummieeeeee

Yoëll kreeg zaterdag wat van mijn calippo, maar dat was eerst heel koud, hij trok zo'n leuk gezicht haha.
Daarna smaakte het hem prima.

Pauline

Terug
Bovenaan