Ijskoud blijven..iemand tips?

<p>Hallo dames, Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik het heerlijk warm. Nu (7+weken) zwanger, maar ik blijf het echt ijskoud hebben. Mijn lippen en vingers zijn helemaal wit. Dag en nacht draag ik 3 paar sokken en alle andere huis-tuin en keuken dingen heb ik al uitgeprobeerd. Het kost zoveel energie.. Heeft iemand hier ervaring mee? Weet iemand of het in het 2e trimester weer anders kan zijn? Ik hoor het graag! Liefs Nikki</p>
 
Och ja, dat heb ik ook gehad bij al mijn zwangerschappen. Echt een oplossing heb ik er helaas niet voor. Ik ging vaak direct als ik thuis kwam van het werk onder de douche. Dan had ik het de rest van de avond wel warm.
Het was vooral in het eerste trimester. Daarna ging het over. 
 
Oeh goed om te weten dat het misschien bij het volgende trimester weg kan zijn...
Gisteren middag mijn zoon van 7 achterop de fiets, mezelf heel dik aangekleed en flink hard rondjes gaan fietsen. Was wel fijn, maar het hielp alsnog niet om het ook maar iets warmer te krijgen. Fantaseerde heel de rit over handschoenen en een muts ? Haha! Ik kan maar iets te klagen hebben..
 
Ik loop heel de dag met een dekentje :). Zeker als ik stilzit is het echt een dingetje. Ik kan me van mn vorige zwangerschap ook herinneren en dat het na het eerste trimester over was. Dus nog eventjes koukleumen! Het scheelt dat het nu buiten wat lekkerder weer is!!
 
Terug
Bovenaan