ijskoude handen

Noa heeft vanaf haar geboorte al bijna constand koude handen en vooral met het slapen. Als ik haar uit bed haal zijn het net ijsklompjes en zijn ze ook donkerrood/paars. Nou is ons altijd verteld dat dat niet betekend dat ze het koud heeft (de nek is de graadmeter en die is altijd lekker warm) maar ik vind het zo sneu. Aangezien ze veel duimt kunnen we haar geen handschoentjes ofzo aandoen en een slaapzak met mouwen is ook geen optie want die mouwen zijn zo stuk dat ze dan ook niet goed bij dr duim kan.

Heeft er iemand hier nog ideeen of goede tips voor?

Abel heeft slaapzakken met mouwen die niet zo stug zijn. Deze is lekker warm, maar heeft wel een wijde hals vind ik: http://www.datteendie-slapen.nl/Webwinkel-Product-2157697/Lana-wollen-slaapzak.html

Ik wil zijn koude kluifjes ook het liefst direct opwarmen als ik ze voel tijdens de nachtvoeding. Hij heeft ze eerst als vuistjes maar opent die als hij mijn warme handen erbij voelt.

Joshua heeft er ook last van maar alleen met slapen. Zijn handjes worden dan vaak bleek en af en toe verkleuren ze iets. Toch merk ik niet dat hij er last van zou hebben dus ik doe er niets aan.

Hier een mei moeder die zich hier ook zorgen om heeft gemaakt.
Ik heb het op het CB gevraagd, zij raden af om handschoentjes oid aan toe doen. Het is heel normaal en je kindje krijgt er niets van...

Terug
Bovenaan