Ijzergehalte te laag

Vandaag bij de dokter geweest nadat ik op een half uur 3 keer niet goed ben geworden...
Bloeddruk was prima,maar ijzergehalte te laag,nu aan de tabletten..

Ook mijn urine laten testen omdat ik zoveel last heb an harde buiken,morgen even bellen voor de uitslag en naders alsnog even de ochtend urie langs brengen.

Ik wilde alleen even naar de markt maar dat heb ik niet gehaald.
Vn de dokte moet ik het nog rustiger an doen,Böhler alsof ik dat nog niet deed....

Hoe laag was je ijzergehalte? De mijne is nu 6,3. Hij was gestegen. Maar de vk zei dat dit echt het laagste is wat je mag hebben. Dus nog even door blijven slikken met de ijzertabletten.
In ieder geval is het erg vervelend. Ik hoop dat de ijzertabletten snel bij je aanslaan.

Ja ik heb inderdaad tabletten gekregen omdat ze bij een zwangere lever 8.0 zien dus ze vonden dit echt te laag nu,maar misschien ook omdat ik er onwel bij ben geworden...
Het kan gelukkig geen kwaad om de tabletten te slikken...

Nu bleek vandaag ook nog eens Dat ik een blaasontsteking erbij heb...heb daar ook nog een Kuurne voor gekregen...

Oke nou beterschap,en zal het bijmezelf ook even in de gaten houden hoe ik me voel,hopelijk knap je snel weer wat op,en blaasontsteking kan ook zo pijnlijk zijn he...sterkte

7,2? Jeetje. Dat is bij mij al hoog. Ik heb meestal rond de 6. Mijn verloskundige wilt eigenlijk dat het stijgt naar 7,4. Als dat niet lukt dan krijg ik nog extra supplementen of epo.
Vervelend dat je er een blaasontsteking bij hebt. Veel sterkte en beterschap!

Terug
Bovenaan