ijzersmaak in je mond

A

Anoniem

Guest
ik wist helemaal niet dat, als je soms een ijzersmaak in je mond hed, met zwangerscapsverschijnsel te maken heeft. ik las het bij een andere discussie van mij, en do25 had gereageerd dat ze een ijzersmaak had. maar daar heb k dus ook wel last van, maar had geen idee dat t er wat te maken zou hebben... ik denk dat k morgen maar even ga testen hoor.. ik ben nou wel erg zenuwachtig....!!!!

he meis,nou ik kan je niet helpen ermee,
want ik heb er nog nooit over gehoord!!
als je je zelf maar niet te zenuwachtig maakt want dan kan het zo tegen vallen!!
maar dan mag ik je nog wel succes wensen,en als het zover is dan moet je dat maar gauw vertellenik hoor je doeggie
gr voetbalgek xxxxxxxx

hallo hallo
 ik heb er wel over gelezen toen ik zwanger was dat je de smaak van ijzer in je mond kan hebben! dat weet ik 100% zeker!  k weet alleen  niet meer precies waar ik dacht in het boek zwangerschap voor dummies.  en toen kon k ook plaatsen. ik was   op vakantie toen k ineens vaak moest plassen k dacht eerst een blaasontsteking en vaak die rare smaak in m,n mond!   het gevoel alsof k ongi moest worden geen idee dat k zwanger kon zijn slikte namelijk de pil. daarbij mijn zusje had t ook toen ze zwanger was.
het komt misschien niet zo vaak voor en k kan het fenomeen op internet ook niet zo gauw vinden maar ik vertel in ieder geval echt geen fabeltje.

ik  in ieder geval voor je
gr donna

Terug
Bovenaan