ijzersmaak

he dames, voor mij nog steeds afwachten na wat bloedverlies gehad te hebben. Donderdag horen we meer. Maar we hebben toch wel hoop.

Nu ben ik benieuwd. Hebben jullie last van dat er niets smaakt. Alles smaakt bij mij na ijzer.
Maakt echt niet uit wat. thee/chocomelk/brood
gewoon vies.

hoor het graag. Er is namelijk nog nergens hier een topic over

greetings nath

Hoi Nathalie,

Nog steeds spannend voor je joh! Gelukkig komt donderdag al in zicht.... Fijn dat jullie hoop hebben!

Die ijzersmaak ken ik niet....lijkt me wel lastig trouwens, alleen kraanwater smaakt mij helemaal niet....drink nu maar wat siroop er doorheen.

Krijg wel gekke lusten, heb heel veel zin in kaas, vooral oude kaas dan, eet ik anders nooit....raar he!

Nou meis, nog even aftellen tot donderdag, leef echt met je mee en hoop op goed nieuws!

Liefs Rieke

Nou Nathalie,

dan kan ik je misschin iets rust geven. Er zijn meerdere zwangere vrouwen die een ijzersmaak in hun mond hebben. Het is een niet veel voorkomende zwangerschapskwaal.

Dus ik denk dat je je donderdag heel gelukkig gaat voelen!!!!

Liefs Jacquelien
10wk + 2d

he meiden.

dank jullie wel voor de reactie. We hopen het zo.

Rieke, je moet een kaas boertje op zoeken lekker sambalkaas en walnoten, mosterdkaas, oh rookkaas. Of ben ik je nu aan het pesten hahaha
Oh en dan de kaas door een lekker peterselie mosterd halen. hmmmm, krijg zelf trek.

Jacquelien ik las trouwens je verhaal van je echo, fantastisch voor jullie zeg, ben echt blij voor je.
Ik hoop dat je gelijk krijgt. Betrap me erop dat ik toch durf te glimlachen, als ik er aan denk wordt het zo lekker warm van binnen.

Was het maar vast donderdag

liefs

Ik ken het zelf niet, een ijzersmaak, maar een vriendinnetje van mij had het ook. Vooral aan het begin van haar zwangerschap! Ze heeft nu een gezonde zoon! Succes!

Heb je niet toevallig de afgelopen tijd een salade met pijnboompitjes op ofzo? Daar kun je dat namelijk ook van krijgen. Ik heb er zelf nog nooit last van gehad, maar dat wil uiteraard helemaal niets zeggen!
Groetjes Dabanne

Hoi,
Ik heb ook zo'n vieze smaak. Het is echt verschrikkelijk. Niks smaakt me en alles wat ik toch eet geeft uren lang een vieze na smaak.
Maar helaas weet ik nog niet hoe ik het weg moet krijgen.
Hoe was de echo?
Groetjes Myranda

Terug
Bovenaan