Ijzertekort :(

Jammer maar helaas, k heb toch een te laag HB blijkt nu en moet dus aan de tabletten. Had zo gehoopt dat t dit x goed zou gaan maar ja.Als t erger niet is, heb alleen zo'n hekel aan die ijzerpillen :( Naja nog ff uitzingen.De vorige keren was t HB nog veel lager dan nu...
 
Hoi JIG,

Hoe laag was je Hb? Die van mij is laatst ook gemeten en deze was 6.4. Ook vrij laag maar ik weet nog niet of ik aan de staaltabl moet. Waarom heb je zo'n hekel aan de staaltabl? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar lees dat je wel last van verstopping kan krijgen.
 
Ik snap wel waarom je een hekel aan die tabletten hebt... Bij mij werken ze ENORM op mijn darmen, maar dan het tegenovergestelde van verstopping, zeg maar ;). Echt vreselijk, de hele dag moest ik in de buurt van een wc blijven! Aangezien mijn gehalte niet echt te laag was ben ik er mee gestopt, liever moe dan acute aanvallen van naar de wc rennen...
 
Ja, ik ken bijna geen vrouw die ervaring heeft met staaltabs die possitief reageerd hihi.Ik wordt er echt naar van, misselijk, darmen vanslag.Maar goed, ik kan die vermoeidheid dus echt niet hebben, ik merk t wanneer ik de trap niet meer op kom zonder pauze (net een oud w..f) hahaha. Ben echt uitgeput terwijl ik in mn hoofd wel van alles wil doen...Het HB wordt hier in andere waarden gemeten,Hier moet je 13 hebben, ik heb 11.6. ik moet t vlgns mij door 2 delen voode NL versie: dan heb ik 5,8. Naja, hopelijk komt de energie nu snel weer trug heb gister die pillen gehaald...
 
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij reuze mee valt. Ik zit nu ruim 2 maanden aan de ijzertabletten. Ontlasting gaat niet zoals normaal maar niet vervelend. Ik drink naast de tabletten ook ferro siroop en eet smorgens appelstroop.
Sterkte!
 
Terug
Bovenaan