Ik baal als een stekker! IUI loopt zo in de soep!

Hoi meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij.

Ik had afgelopen donderdag mijn NOD. Ik ben altijd op het uur optijd dus geen probleem zou je denken. We gaan namelijk de 29ste (maandag over 2 weken) op vakantie en we zouden deze maand  starten met IUI (na een pauze)  en deze paste dan netjes voor die vakantie. Wachtweken dus lekker in het zonnetje! We hebben de vakantie expres zo geland.
Maaaaaaaaaar die K ongi!!  kwam dus niet. Gisteren aan het eind van de dag maar eens een tampontestje gedaan. En ja hoor een heel klein beetje bruine prut. Zo weinig dat het niet in mijn ondergoed of inlegkruisje te zien is als ik geen ob gebruik. Dus ik dacht ok het komt gelukkig dan redden we de IUI nog. Maaaaaaaar helaas ben ik nu op zaterdag nog niet verder dan die paar bruine rommeltjes die ook nog steeds in een ob waarneembaar zijn.
Ik ben ALTIJD op tijd maar zul je net zien nu ik op vakantie ga dat de hele IUI in de soep loopt!
Ik heb ook totaal geen buikpijn meer. Wel gevoelige borsten dus voor de zekerheid maar een testje gedaan. Negatief natuurlijk.
Waaaarom gebeurt dit!!!??? Eerst moesten we onderbreken door o.a. mijn pfeiffer. Nu had ik groen licht en dan gaat die rotongi muiten!
Ik hoop echt dat de hel vandaag nog losbreekt want dan kan het misschien nog net om de IUI voor maandag de 29ste te hebben.

Ik heb er echt flink de balen van hoor!

x inge

Ha Inge,

Ik snap heel goed dat je flink baalt. Zit je eindelijk eens te wachten op je ongi, komt ie niet door... Als ie nou eens helemaal weg zou blijven zou het natuurlijk mooi zijn, maar op deze manier schiet het niet op.

Ik zit zelf in hetzelfde schuitje.
Ik ging vrijdag voor een uitgangsecho naar het ziekenhuis. Zat op dag 10. En was de vorige keer mijn ei op dag 11 nog maar 1,4, nu is die op dag 10 al 1,8! Dat betekent dus waarschijnlijk dat hij dit weekeinde gaat springen. Dat is niet zo mooi. Want in mijn ziekenhuis doen ze in het weekeinde geen iui! Zal je net zien. Ik had juist zitten tellen en gedacht dat ik pas midden volgende week naar het ziekenhuis zou hoeven.
De gyn heeft wel ovu-testen meegegeven. Dus ik zit nu 's ochtends en 's avonds te testen (en hard te duimen) want ik hoop natuurlijk dat ik pas morgenavond een positieve test heb. Dan kan ik maandag alsnog voor de tweede iui.

Als het niet door kan gaan, baal ik goed. Ik ga binnenkort ook op vakantie dus ook de volgende cyclus kan het dan niet door gaan. Nu ja goed, ik blijf gewoon nog maar even duimen. Zal dat gelijk voor jou doen.

liefs,
Gonnie

Hoi Inge,
Volgens moet je gewoon gaan rekenen dat dat ietsiepietsie bruin/rood het begin van je ongesteldheid is. Dus dat kan je dan toch doorgeven als eerste dag van je menstruatie? Volgens mij is daar niks aan gelogen hoor. En, je ongesteldheid komt 14 dagen NA je eisprong dus dat wil toch niks zeggen over wanneer je volgende ei komt. Als ik jou was zou ik die IUI gewoon door laten gaan en als het op die datum uitkomt dat jullie op vakantie gaan is het jammer. Maar voor hetzelfde geldt wordt het die vrijdag, of zaterdag of zondag...... Go girl, ga er gewoon voor! Het zou best kunnen zijn dat je er nu zo mee bezig bent met ongesteld worden dat door de spanning je het vast houd ofzo. Heb ik zelf ook gehad namelijk. Maar ik kan je wel hele wijze raad gaan geven. Ik weet zelf hoe het is, rekenen rekenen en nog eens rekenen of het wel goed valt en of het nog voor het weekend kan... om gek van te worden! Trouwens, wie weet ben je nu wel zwanger!
groetjes Noor

ps. ik heb de afgelopen dagen ook niet in kunnen loggen en als het al kon worden mijn berichtjes helemaal niet geplaatst.

Hoi meiden,

Dat is ook wat Gonnie, in het weekend dicht! Dan is het inderdaad helemaal balen als je ongi in het weekend valt. Zou voor mij niets zijn. 9,5 van de 10 keer ben ik precies op tijd en ik ben jaren in het weekend ongi geworden dus dan zou ik nooit aan de beurt komen. Tuurlijk ga ik ook voor jou duimen!!!!!!!! Laat maar horen of het gelukt is. Jullie gaan dus ook op vakantie! Waar gaan jullie heen? Wij gaan effe lekker 2 weekies naar Griekenland. Even helemaal niets.

Heee Noortje, helaas mag ik die bruine troep niet tellen als eerste ongesteldheidsdag. Hier is het ziekenhuis heel duidelijk in. Inmiddels is er wat roods te zien maar breekt de boel nog niet ouderwets door. (goor verhaal) Ik ben bang dat het heel krap wordt maar we gaan er wel voor. Voor hetzelfde geld is mijn eisprong precies op tijd en dan hebben we zondag de IUI en dan pak ik zaterdag mijn koffer wel in.

Afwachten dus.....

lfs inge

Terug
Bovenaan