Ik baal even heel erg

hallo allemaal

Ik heb het even helemaal gehad!   Gisteren ongesteld geworden ik was een dag of 3 te laat. Ik was woensdag bij de huisarts en die bevestigde dat ik weer zwanger was maar heel pril want de test was heeeeel erg licht positief. Ik helemaal blij maar wel met reserves want ik had allemal ongi klachten en voelde niets van een zwangerschap maar toch je hoort dat en dan ben je toch hoopvol.
En dan twee dagen later gewoon ongesteld dat is wel echt een domper. Ik weet dat het een fout is in de innesteling en dat dit heel vaak gebeurd dat je het niet eens weet want dan word je gewoon ongesteld of net als ik een paar dagen later maar toch.

Volgende rond maar weer het kan in ieder geval wel weer maar baal nu even heel erg!

liefs
LL

Hoi Liselotte,

Je hebt alle recht om te balen hoor! Want ook al had je zo je reserves, je was ook al een beetje blij en in de wolken. Dat is heel normaal! En om dan na 3 dagen toch nog ongi te worden is echt wrang. Ik snap het helemaal. Maak er een baaldag (of meerdere) van. Huil er om of doe iets waarbij je je goed voelt. Dat hoort er helaas bij. Maar blijf er niet in hangen! Als je een plek zoekt om even je verhaal kwijt te kunnen, we zijn er voor je!

Sterkte!

Groetjes, Kat

Je mag zeker balen hoor ken je gevoel .

Ikzelf heb dus 2 keer een miskraam gehad eentje op 12 weken,we gingen vrolijk naar de echo toe bleek dat er niets in zat .Nou had ik dus wel 1 keer per week een bloeding maar ze zeiden was niets ,was een blaasontsteking nou mooi niet dus.Ik moest dus gecurreteerd worden.

de tweede miskraam was toen ik 6 weken was pffffffffffffffff ook een echo gehad want ik bloede dus weer,nou bleek dat er al niets meer te zien was dus domper 2.

Ben nu zwanger na 2 miskramen dus en jaaaaaaaaaaaa eindelijk gaat het goed ,heb een echo gehad toen ik 5 weken was en eentje op 9 weken,daarna met 11 weken naar de vk geweest en het hartje gehoort.
Ben nu 14 weken en alles gata eindelijk goed,dus geef de moed niet op okeeeeeeeeeee tis moeilijk weet het maar zie het is mij ook gelukt lieverd.

liefs claudia

Terug
Bovenaan