Ik baal van die onzekerheid...

A

Anoniem

Guest
Haihai allemaal,

Ik ben vast niet de enige die baalt van die onzekerheid in de 3e en 4e week van de cyclus.....

Ik wil eigenlijk helemaal niet zo er mee bezig zijn maar t lukt gewoon niet om NIET te denken, heei zou k zwanger zijn als k iets ''anders'' voel.

Ik heb nu bv zo'n zeurende hoofdpijn en giga honger steeds...iets wat ik tijdens mn 1e zwangerschap ook had......

...en ik kan pas over een week testen....ZUCHT

Wie voelt zich ook (af en toe)   zo??

XXX JIG

Nee hoor JIG! Ik herken het helemaal! Wat een gedoe he! Dat wachten! Bah!
Ook ik kan pas over 1 week testen en ook ik 'voel' ineens sinds vandaag van alles.
Daarnaast zegt manlief ineens dat hij er een goed gevoel over heeft, terwijl hij altijd zegt dat ik maar moet afwachten.
Hij vind mij 'anders' dan anders en denkt daarom dat het nu toch echt zover is.
Maar ja, ook ik weet dat het gewoon ook kan koemn omdat we het allebei zo graag willen. Heel vermoeiend!
Ik heb sinds vandaag een 'zwaar' gevoel in mijn onderbuik en gevoelige borsten. Dit herken ik van de andere zwangerschappen. Maar ja, ik zal toch echt nog minstens een week moeten wachten met testen.
Net nu we eindelijk een afspraak hebben bij de gyn, omdat het allemaal zo lang duurt.
Misschien willen ze wel een bloedtest doen als ik zeg dat het misschien al wel zo ver is. Dan weet ik het   misschien iets   eerder

hihi

zo herkenbaar ik ben er ook heel veel mee bezig, en ook ik denk steeds oh ik voel me anders honger de hele dag steken in mijn onderrug....
Soms denk ik ook, ik maak me zelf gek ermee, ook ik kan pas volgende week testen rond 20 mei.
Vervelend he dat afwachten ik  ben er ook niet zo goed in....

Succes allemaal!! en hopen dat we volgende week positief testen!!!

hier wat gelukssterretjes

Hai meiden,

Ik herken het ook zo..

Dinsdag is mijn dag en ik ben heel regelmatig dus als ik 's ochtends niet ongi ben ga ik dan testen.

Het is mijn eerste, ronde 10 en ik weet dus helemaal niet wat ik kan voelen..

Ik voel me elke maand anders: nu heb ik weer steken in mijn onderbuik gehad een paar dagen en heb ik vandaag pas gevoelige borsten. Daarnaast was ik vanochtend echt misselijk (zonder overgeven) maar ja.. Ik durf echt niet meer goed te hopen..

hopelijk mag volgende week onze week zijn dames!!

XX

Heel veel leuke dingen doen!!! En vooral niet te vroeg testen, want daar wordt je alleen maar nerveuzer van.
Sterkte

Nou hier nog een hoor!
Ik vind het ook zoooo verschrikkelijk lang duren allemaal.. Mijn NOD is op 22 mei, dus nog 1 hele week. Nou heb ik wel gehoord dat je met sommige testen al 4  dagen voor je NOD kunt testen, maar grote kans natuurlijk dat die test sowieso negatief is. Hebben jullie daar ervaring mee? Die week duurt zo lang... en ik voel allemaal dingen in m'n buik die ik normaal niet heb dus ik zit mezelf helemaal gek te maken...
Groetjes, Mamamski

Haihai,

Inderdaaad zijn er tests die je 4 dagen voor die tijd kan doen, bij mij wassie vanmorgen licht possitief!! Mn NOD is donderdag dus die tests zijn echt wel gevoelig.

Succes ermee!!

XXX JIG

hoi hoi,

Ik baal er inderdaad ook zo van. Morgen is mijn NOD, maar ik verloor net al wat bloed (bruinig), ik hoop dat het meevalt, maar ik ben bang dat ik gewoon ongesteld wordt. Eigenlijk is dit pas onze 1e poging, mijn man twijfelde eerst nog, maar nu gelukkig niet meer. Het zou wel luxe zijn als het in één keer lukt.

Het is gelijk zo balen dat je weer een paar weken moet "wachten"   voordat je weer een poging kunt doen.

Ik heb sinds vorige week vrijdag al wat "last" van mijn baarmoeder, en nu ook lage rugpijn. Ik vind het zo frustrerend dat ik niet weet wat er in mijn eigen lichaam gebeurt. Ik ben ook wel iemand die altijd alles onder controle wil hebben, en dat gaat nu helaas niet, zal het toch los moeten laten.

Ik vind deze site wel ideaal, kunnen we mooi anoniem ons hart luchten.

Nou, veel succes iedereen!

Groetjes

Terug
Bovenaan