ik baal vreselijk

Hoi meiden,

Zoals sommigen van jullie weten was ik gisteren gezellig met vrienden weg.
We gingen een scooterexperience doen door noord-holland.
Was hartstikke leuk ondanks dat het op de dijken soms behoorlijk koud was door de wind.
Helaas ging ik na zo'n 30min. onderuit doordat ik zooo hard om een msanouvre van mijn vriend moest lachen dat ik door de tranen de bocht niet goed zag...
Kwam in de zacht berm terecht en helaas klapte mijn middelvinger van mijn linkerhand naar achteren.
Ik heb de rest van de dag met een beetje stijve hand toch doorgereden, maar mijn knokkel was door de zwelling niet meer zichtbaar, dus ik had al het idee dat het niet helemaal goed zat.
Maar ja... ik ben (behoorlijk) eigenwijs, dus rustig aan doen, dan gaat het morgen vast wel beter...
Vannacht amper geslapen door kloppen/tintelen van de hand en vingers en ondanks dat de zwelling vanmorgen wel meeviel had ik nog steeds veel pijn.
Toch maar even een bezoek aan de SEH brengen dus, foto's gemaakt en ja hoor: middenhandsbeentje finaal door!
Zit dus de komende 3-4 weken in het gips.
Nu van mijn vingertoppen ot mijn elleboog en dan moet ik 6-4 terugkomen voor ander gips (hopelijk wat korter)
Ik baal dus echt vreselijk, ten eerste omdat ik amper voor Isabelle kan zorgen en ook omdat ik de bruidstaart niet af kan maken voor mijn broer en schoonzus!
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik uitgerekend nu voor het eerst in mijn leven iets moet breken!

Nou goed, eens kijken hoe we morgen ons gat gaan redden.

Liefs Monica

Dat is idd flink balen ja,, gelukkig kun je met 1 hand typen,,haha,,flauw..
Kan je met een beetje hulp de taart niet toch maken, weet niet welke hand het is!?
Ja dat is iets wat je als moeder eigenlijk niet kan hebben he!!
Heb van de zomer mijn knie gekneusd gehad, kon helemaal niet lopen! Dan ben je toch echt gebonden he!!
Misschien kun je iig bijv luierbroekjes kopen, dat kan je met 1 hand, vlees laten snijden bij de winkel, kan het zo de pan in enz..
Heel veel succes ermee,
Liefs MJ

Dat is idd flink balen ja,, gelukkig kun je met 1 hand typen,,haha,,flauw..
Kan je met een beetje hulp de taart niet toch maken, weet niet welke hand het is!?
Ja dat is iets wat je als moeder eigenlijk niet kan hebben he!!
Heb van de zomer mijn knie gekneusd gehad, kon helemaal niet lopen! Dan ben je toch echt gebonden he!!
Misschien kun je iig bijv luierbroekjes kopen, dat kan je met 1 hand, vlees laten snijden bij de winkel, kan het zo de pan in enz..
Heel veel succes ermee,
Liefs MJ

Jee nog erger dan je dacht! Het zit ff niet mee.Ik had je graag geholpen met je taart en Isabelle, echt rot dat ik hier woon.
Nou ja, ik denk in ieder geval aan je.

Sterkte meis

Liefs Irene

Terug
Bovenaan