Ik schreef hier eerder over irregullaire antistoffen die in bloed zijn aangetroffen. Hierdoor moest mijn man ook bloed prikken en het blijkt dus dat het kind waarschijnlijk een bloedgroep heeft waartegen ik antistoffen maak. Dus gevolg kan zijn dat het bloed van het kind door het mijne word afgebroken. dus bloedarmoede in de buik.
Ik moet sowieso nu bij gyneacoloog blijven en moet opnieuw bloed prikken om in de gaten te houden hoe actief de antistoffen zijn. Er zijn gevallen waarbij je naar Leiden moet en het kind daar in de buik bloedtransfusies krijgt. Ik vind het echt zwaar klote allemaal en eng!
Nu weer afwachten wat het ziekenhuis zegt wat er verder moet gebeuren.
Echt niet leuk dit. De vk zei dat er 2000 gevallen per jaar zijn zoals dit. Ik lees er ook weinig ervaringen over op internet. Alleen kale medische info.
Dus je snapt het...ik BAAL!
Ik moet sowieso nu bij gyneacoloog blijven en moet opnieuw bloed prikken om in de gaten te houden hoe actief de antistoffen zijn. Er zijn gevallen waarbij je naar Leiden moet en het kind daar in de buik bloedtransfusies krijgt. Ik vind het echt zwaar klote allemaal en eng!
Nu weer afwachten wat het ziekenhuis zegt wat er verder moet gebeuren.
Echt niet leuk dit. De vk zei dat er 2000 gevallen per jaar zijn zoals dit. Ik lees er ook weinig ervaringen over op internet. Alleen kale medische info.
Dus je snapt het...ik BAAL!