A
Anoniem
Guest
hoi meiden,
ik kamp al JAREN met het bekende jojo effect.
kamp al jaren met overgewicht en heb al meerdere malen moeten afvallen om zwanger te raken van ryan voor de hormoon behandelingen.
uiteindelijk allemaal gelukt maar nu nog steeds overgewicht.
dus ik wil afvallen en heb daar een "steuntje" voor nodig
tuurlijk weet ik dat ik het uiteindelijk zelf moet doen dus
ik had me opgegevn voor een speciaal programma , volwassenen in beweging
dat is onder bergeleiding van een diëtiste, psycholoog en fysiotherapeut.
dat zou ongeveer een half jaar duren 2,5 uur per week.
sporten , gesprekken enzo enzo.
ook ga ik vanaf maandag weer 15 uurtjes werken bij de thuiszorg dus dat helpt lekker in het "RITME" .
bel ik net op hoe het er voor staat gaat de hele cursus niet door want er zijn te weinig aanmeldingen , ze hebben er maar 8 en ze willen er 10 om te starten dus helaas
baal er van als een stekker en weet dat ik me er nu helemaal zelf toe moet zetten (moest toch wel zelf maar een steun in altijd fijn) .
ook als we ooit nog een 2de kindje willen MOEt ik eerst afvallen anders mag ik niet starten met de behandelingen.
zucht heb ff een K*T dag , soorry wilde het ff kwijt
groetjes moekje
ik kamp al JAREN met het bekende jojo effect.
kamp al jaren met overgewicht en heb al meerdere malen moeten afvallen om zwanger te raken van ryan voor de hormoon behandelingen.
uiteindelijk allemaal gelukt maar nu nog steeds overgewicht.
dus ik wil afvallen en heb daar een "steuntje" voor nodig
tuurlijk weet ik dat ik het uiteindelijk zelf moet doen dus
ik had me opgegevn voor een speciaal programma , volwassenen in beweging
dat is onder bergeleiding van een diëtiste, psycholoog en fysiotherapeut.
dat zou ongeveer een half jaar duren 2,5 uur per week.
sporten , gesprekken enzo enzo.
ook ga ik vanaf maandag weer 15 uurtjes werken bij de thuiszorg dus dat helpt lekker in het "RITME" .
bel ik net op hoe het er voor staat gaat de hele cursus niet door want er zijn te weinig aanmeldingen , ze hebben er maar 8 en ze willen er 10 om te starten dus helaas
baal er van als een stekker en weet dat ik me er nu helemaal zelf toe moet zetten (moest toch wel zelf maar een steun in altijd fijn) .
ook als we ooit nog een 2de kindje willen MOEt ik eerst afvallen anders mag ik niet starten met de behandelingen.
zucht heb ff een K*T dag , soorry wilde het ff kwijt
groetjes moekje