ik baal zeg , kan wel ff janken

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik kamp al JAREN met het bekende jojo effect.
kamp al jaren met overgewicht en heb al  meerdere malen moeten afvallen om zwanger te raken van ryan voor de hormoon behandelingen.
uiteindelijk allemaal gelukt maar nu nog steeds overgewicht.

dus ik wil afvallen en heb daar een "steuntje" voor nodig
tuurlijk weet ik dat ik het uiteindelijk zelf moet doen dus
ik had me opgegevn voor een speciaal programma , volwassenen in beweging
dat is onder bergeleiding van een diëtiste, psycholoog en fysiotherapeut.
dat zou ongeveer een half jaar duren 2,5 uur per week.
sporten , gesprekken enzo enzo.
ook ga ik vanaf maandag weer 15 uurtjes werken bij de thuiszorg dus dat helpt lekker in het "RITME" .

bel ik net op hoe het er voor staat gaat de hele cursus niet door want er zijn te weinig aanmeldingen , ze hebben er maar 8 en ze willen er 10 om te starten dus helaas
baal er van als een stekker en weet dat ik me er nu helemaal zelf toe moet zetten (moest toch wel zelf maar een steun in altijd fijn) .

ook als we ooit nog een 2de kindje willen MOEt ik eerst afvallen anders mag ik niet starten met de behandelingen.

zucht heb ff een K*T   dag , soorry wilde het ff kwijt

groetjes moekje

hoi

ik weet oe je jevoelt en het is idd verschrikkelijk dat overgewicht
pffffff heb dr ook al heel wat aan gedaan en ben nu bezig om een maagbandje te krijgen maar wat mij heel goed heeft geholpen is een laserbehandeling van pinneke
pinneke heeft een website www.pinneke.nl
ik ben hiermee in 12 weken 16 kilo afgevallen, het is wel zwaar maar ook wel goed te doen hoor
het is onder strenge begeleiding en de meeste ziekenfondsen vergoeden het omdat het onder accupunctuur valt
misschien is dit iets voor je?????
anders kan ik je het dieet ook zo wel geven maar als je het zonder begeleiding doet is het moeilijk volt te houden en je bent eigenlijks de laser erbij nodig
succes

liefs ilona

hoi hoi

bedankt voor je reactie
ook ik heb gedacht aan een maagbandje maar vind A; erg hoge risico's
je hoort veel van complicatie's en het nadeel je mag geloof ik een aantal jaar neit zwnager worden toch??

ook van de acupunctuur heb ik al eens gehoort
een vriendin van mij heeft het ook gedaan .
ze vond het heel zwaar en je mag bijna niks eten he??
ze is wel veel afgevallen maar na het stoppen toch weer aangekomen.

ik ga het wel overwegen , ben er ook voor verzekerd .
misschien wel een andere praktijd zoeken want deze zit heir niet in de buurt

bedankt voor je info, en heel veel succes met je maagbandje
misschien toch ooit nog een oplossing voor mij

quote: ietje25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-10-2008 11:07:38'));

hoi

ik weet oe je jevoelt en het is idd verschrikkelijk dat overgewicht
pffffff heb dr ook al heel wat aan gedaan en ben nu bezig om een maagbandje te krijgen maar wat mij heel goed heeft geholpen is een laserbehandeling van pinneke
pinneke heeft een website www.pinneke.nl
ik ben hiermee in 12 weken 16 kilo afgevallen, het is wel zwaar maar ook wel goed te doen hoor
het is onder strenge begeleiding en de meeste ziekenfondsen vergoeden het omdat het onder accupunctuur valt
misschien is dit iets voor je?????
anders kan ik je het dieet ook zo wel geven maar als je het zonder begeleiding doet is het moeilijk volt te houden en je bent eigenlijks de laser erbij nodig
succes

liefs ilona

hoi Ilona,

Ik heb ook wat overgewicht en jojo ook al een tijdje, in aanmerking voor een maagbandje kom ik niet vanwege het feit dat ik niet boven de  maximum kilo,s zit ik ben zelf best wel afgevallen maar kan ff niet in het ritme komen, nu las ik dus dat jij een soort dieet volg met begleiding van de laser heb ff gekeken natuurlijk maar het is voor mij niet t edoen om helemaal vanuit rotterdam daar naar toe te gaan met drie kids, onmogelijk, dus zou jij voor mij dat dieet willen opschrijven dan kan ik kijken wat ik er van vind, als het natuurlijk niet teveel moeite is. moet zo,n 10 kilo afvallen dan zit ik goed.

alvast bedankt gr bianca

Terug
Bovenaan