ik BAAL!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,
IK ben nu echt even aan het balen. Heb vandaag mijn NOD en vanacht nu dus ongi geworden. Ik had echt gehoopt dat het deze maand zo mocht zijn, maar niet dus.
We zijn nu een half jaar bezig. Hebben de mensen die ook al wat langer bezig zijn wel eens de gedachte: er zal met mij wel iets aan de hand zijn omdat het nu al een poosje duurt?
Ik ben me ervan bewust dat het wel een jaar kan duren voordat je zwanger raakt. Maar we willen zo graag.(iedereen  natuurlijk)  Elke maand wordt de teleurstelling toch een beetje groter.
Ik gebruik ook trouw 3x daags tarwekiemcapsules maar niet zwanger boehoe. Wel is mijn menstruatie nu weer op 28 dagen dus dat is nu een voordeel met een mogelijke nieuwe eisprong datum.
Sorry moest gewoon even mijn hart luchten. Ik heb respect voor de mensen die ook al langer bezig zijn. Soms zakt de moed je gewoon echt even in de schoenen.
Ik dacht ook dat we er deze maand minder mee bezig waren in ons hoofd, maar hebben jullie nog tips ter afleiding?

Liefs Pluis  op naar ronde 7 (ben morgen wel weer positief nu even niet)

hoi pluisje

ooooobalen zeg voor je al die positieven berichten met die tarwekiem dingen geven je toch hoop he .heb ik ook hoor zit nu op dag 37 en nu nog steeds niks dus ik blijf hopen.ben nu een maand of 4 bezig denk en het gaat toch erger worden het wachtten en de teleurstelling word ook steeds groter.kan me ook niet voorstellen hoe ik zou zijn na 1,5 jaar wachtten hoor.nou meid sterkte en hopen dat het snel raak is .groetjes wendy

Hoi Pluis,
Shit balen zeg dat je vannacht wéér ongi bent geworden. Ook ik ben al sinds september bezig om zwanger te worden maar nog niks hoor. Ik dacht ook telkens dat er wat mis was, kreeg de raarste en engste gedachten. Dacht dat het er van onderen ineens anders uit zag en voelde dan anders. Maar moest van de week naar de huisarts voor uitstrijkje en deze zei dat alles er goed en gezond uit ziet. Maar waarom wil het dan niet??? Ik kon zelfs eerst niet blij zijn toen mijn beste vriendin wel zwanger was. We waren gelijk gestopt met de pil. (kwamen we in december achter) Ik baal soms van mijn eigen gedachten. Twee andere vriendinnen zijn al 1,5 en 3 jaar bezig en hebben al onderzoeken gehad. Maar volgens de doktoren zijn ze alle vier gezond. Hoe kan het dan dat het niet lukt vraag ik me dan af? Ook troost ik me er wel een beetje aan, ben niet de enige waar het niet meteen lukt. Nou heb ik 28 mrt mijn NOD, hoop dat het dan raak is. De vorige keren dacht ik telkens dat het raak was, dacht dat ik allerlei zwangerschapskwaaltjes had (zere borsten, misselijk en moe). Deze maand heb ik dat eigenlijk helemaal niet. Maar ja moet nog even geduld hebben. Jullie veel succes.
Groetjes Cindy

hoi,

wij zitten in ronde 14 en ik ben het ook goed zat maar dat duurt gelukkig maar een paar dagen (als ik on ben) en dan gaan we er gewoon weer tegen aan. af en toe leuke dingen doen en ff een nachtje romantisch een hotelletje boeken ofzo. ben vorige maand naar de dokter gedaan en heb flink van me afgebeten en me niet met een kluitje in het riet laten sturen, en mag over drie weken naar de gyn. heb inderdaad vaak het gevoel dat het niet klopt, maar ja als je gewoon on ben en een eisprong hebt ziet het er toch redelijk uit.

verlies de moed niet en blijf genieten van het klussen!!!

gerdine

Hoi pluisje

Balen he, die ()*&%$^&*() rode duivels! Ik weet er alles van. Ik heb ook geen tips voor afleiding. Weet wel dat het (bij mij in ieder geval) met ups en downs gaat. Ben nu 9 rondes bezig, (...wel voor nummer 2 dus ik weet dat het in principe zou moeten kunnen). De eerste maanden werd  de teleurstelling bij elke ongesteldheid steeds groter.  Daarna zakte het weer weg. Toen  ik in januari een week overtijd ging (heb ik normaal nooit!) en toch nog ongesteld werd, nou toen heb ik echt staan janken> Van teleurstelling, maar ook van de schrik) En nu heb ik weer iets relativerends en positiefs: het gaat vast een keer lukken!

Misschien niet teveel proberen te hopen en gewoon alle leuke dingen blijven doen die je altijd al deed??

Succes. cee

hoi hoi
ik kan inderdaad uit ervaring spreken dat het erg frustrerend is iedere maand weer die negatieve test
ben zelf in mijn 1e poging voor een tweede kind
maar voor mijn eerste ben ik 5 jaar bezig geweest
weet wel dat het wel beetje eigen schuld is geweest dat ik niet eerder naar ha ben gegaan
maar ja das achteraf gepraat
uiteindelijk toch gegaan en verwijzing naar gynecealoog of hoe je dat ook schrijft
daar aangekomen is het eerste wat je moet doen temperen dus ben je al poosje bezig ga je temperatuur bij houden
verder moest mijn man zijn goedje afgeven dat werd dan ook onderzocht
en heb ik gezien ik andere buikoperatie had gehad als kind een of ander onderzoek wat ze normaal gezien vaginaal doen via een kijkoperatie is dat bij mij gedaan om te kijken of mijn eileiders wel netjes schoonwaren en niet verstopt zaten
uiteindelijk blijf ik er bij dat mijn gynecoloog gezien heb dat ik op dat moment wel zwanger was want ik was binnen een half uur ineens geheel wakker en terug op zaal
paar weken later moest ik dan komen voor alle uitslagen en na controle vanwege die operatie en kon ik hem melden dat ik dus zwanger was dus mijn tip
wacht echhhhhhhhht niet te lang met naar ha gaan als je inderdaad al jaar bezig ben
je weet nooit
achteraf had ik er misschien helemaal geen 5 jaar over te hoeven doen
hoop dat ik wat tipjes gegeven hebt.
kussssssss sandra

Lieve Pluis,

Als ik één ding weet na 27 rondes is het wel dat je
lichaam je ontzettend voor de gek kan houden !!!
Dus opgezette buik en gevoelige borsten zegt mij niets meer.
Wij zijn nu al een jaar bij de gyn. We hebben alle onderzoeken
inmiddels gehad en er is geen reden waarom wij niet op een "normale"
manier zwanger kunnen worden !!!!! Dus ja, ik vraag mij weleens af of ons
dit geluk ooit gegunt word !!!!!!!!!! Maar ookal word het steeds moeilijker,
zeker voor mijn man die heeft het er erg moeilijk mee, blijven we het proberen !!!
Ooit zal het toch weleens lukken................

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi Pluisje,

Ik weet er ook alles van. Ben gisteren ook ongi geworden. Ik ben ik oktober met de pil gestopt. We proberen zwanger te worden van een 2e kindje.
Maar we geven de moed niet op. We gaan weer vrolijk verder klussen.
Het is natuurlijk balen, maar dat helpt ons ook niet verder.

Heel veel succes!!!

xxx Dyonne

Terug
Bovenaan