ik baal

Sinds mijn curretage in februari heb ik een veel onregelmatigere cyclus. Het begon netjes met 4 weken,in juni was het ineens na 3 weken en nu begon het 3 dagen geleden (weer na 3 weken) met een klein beetje bloedverlies en nu zet het door. Ik had zo gehoopt (net als velen van jullie) nu zwanger te zijn. Ik heb al 2 kids maar verlang nog erg naar een 3e. Ik ben niet meer de jongste (39,5 jaar) en ben vaak toch wel bang dat het er niet meer van zal komen.
Hebben jullie nu ook zo'n rare cyclus en weet iemand iets hoe je eventueel weer je hormonen wat kunt reguleren of moet ik daar helemaal niets aan doen.

Groetjes van Caroline

Hoi Caroline,

Nou en of ik ook een rare cylcus heb! Voor mijn mk had ik altijd een cyclus van 26 dagen. Na mijn miskraam duurde het bijna 8 weken tot mijn eerste ongi op gang komt en nu zit ik op een cyclus van 36 dagen... heel frustrerend!!

Sterkte!

Groetjes F.

Hallo Caroline,
Ik had eind maart een misval, en nu ben ik 6w terug zwanger;
ik was zeker niet regelmatig en zo zie je dat je toch weer zwanger kan raken.
Misschien helpt het om je lichaam weer wat op schema te krijgen door vrouwenmantel thee te drinken.
Volgens een collega van me zou dit goed zijn, ik heb het niet meer nodig gehad. Is te verkrijgen in kruidenwinkels.
Veel succes
groetjes xxx

Hoi Belle en F.
Belle jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zal eens kijken naar die thee.
F. jij ook veel sterkte toegewenst.
Ik weet dus hoe het is. Je wordt soms gek van je lichaam.
Groetjes van Caroline

Terug
Bovenaan