Ik baal

Vandaag onverwachts vroeg ongesteld geworden. Vorige maand na 30 dagen en nu na 24 dagen. Ik word er niet goed van.
Ik ga 7 jan wel naar de gyn om eens te vragen hoe het kan. Vanwege mijn leeftijd wil ik niet meer echt behandelingen maar misschien kan ik iets meer duidelijkheid krijgen.
Ik ben wel blij dat ik deze maand niet in onzekerheid zit zoals vorige maand, maar het doet toch weer zeer.
Marjon jij ook heel veel sterkte gewenst. Ik weet precies hoe je je voelt.

Groetjes van Caroline

NB Desondanks toch allemaal een hele fijne feestdagen toegewenst!

Hoi lieve Caroline,

Wat balen zeg! Gebruik je een ovulatietest? Zo kun je in ieder geval je eisprong niet missen! Ik kan me voorstellen dat je de hele medische molen niet in wilt maar misschien is dat ook niet nodig en zijn een paar kleine onderzoekjes voldoende? Veel sterkte lieverd!

Dikke kus F.

Lieve Caroline,

K** is dat he! Ik weet ook niet wat ik er verder van moet zeggen, behalve dan dat de feestdagen er niet leuker op zullen worden.
Ik hoop dat 2005 ons meer goeds gaat brengen dat 2004. Dit jaar had ik het liefste overgeslagen. Nou... da's ook niet helemaal waar, maar je snapt vast wat ik bedoel.

Heel veel sterkte waar het nodig is en heel veel geluk waar het kan, de komende dagen.

Liefs,
Marjon

Hoi F. en Marjon,
Dank voor jullie reacties.
Ik gebruik ovulatietesten dus alle eisprongen worden gebruikt.
En Marjon ik begrijp wat je bedoelt. Ik dacht aan het begin van 2004 dat 2004 echt mijn jaar zou worden. 4 is namelijk ook mijn geluksgetal.
Misschien moet 5 maar mijn/ons geluksgetal worden.

Groetjes van Caroline

Terug
Bovenaan