ik be zwanger van men tweede kindje

A

Anoniem

Guest
hallo
ik ben weer voor juni uitgerekend mijn dochtertje wordt 1 juni 2 jaar en ben uitgrekend voor midden juni allemaal leuk maar vind het doodeng iedereen zit me ook bang te maken dat het druk gaat zijn en zwaar en dat ik men kleintje haar verjaardag niet mag vergeten iedereen zit me zo te treiteren dat ik niet kan genieten van men zwangerschap
heeft er ieman d goede raad hoe ik dit allemaal moet aanpakken

Niet naar luisteren! Het gaat echt wel lukken hoor, er zijn gezinnen met 6 of meer kinderen!
Ik ben ook zwanger van mn tweede en denk dat het allemaal vanzelf wel komt.
en waarom zou je de verjaardag van je andere kindje vergeten? Kzou het gewoon vieren, alleen wel iemand vragen om te helpen, zodat je niet jezelf in de weg gaat lopen. En mocht je kleine onverhoopt eerder komen, op de verjaardag van je eerste, dan zou ik gewoon iets later alsnog haar verjaardag vieren.

Je moet je echt niet druk maken en praktisch na blijven denken!

Hoi,
Probeer te genieten van je zwangerschap, dat is heel belangrijk. Ja, je hebt gelijk, het wordt heel druk, maar het is ook wel gezellig hoor, twee van die kleintjes. Mijn zoontje was 19 maanden toen zijn kleine zusje geboren werd en hij vindt het superleuk!! Bij mijn zus zit er 2 jaar en   dagen tussen de kinderen en de 2de verjaardag van de oudste heeft ze gewoon gevierd. Zij had het geluk dat het toen heel lekeer weer was, dus lekker naar buiten kon. Ze had idd hulp gevraagd. Ik zou er zelf eigenlijk voor kiezen om de tweede verjaardag van je oudste eerder te vieren, maar zekerheid heb je daar natuurlijk niet mee, want de natuur laat zich niet dwingen.
Geniet vanje kleine meisje en van het hele kleine leventje in je buik!
patricia, mama van Max (090505) en Liv (141206)

Ik ben ook zwanger van mijn tweede.
Uitgerekend 4 februari en mijn eerste wordt 3 juni 2 jaar.
Ik heb er heel erg zin in, er was een iemand die zei ben je nu al weer zwanger, maar de rest vond het leuk.
Je moet je niet bang laten maken ik vind dat ze met zo'n leeftijd ertussen waarschijnlijk straks veel aan elkaar hebben.

Groetjes Joyce

Ik heb er heel erg zin in, er was een iemand die zei ben je nu al weer zwanger, maar de rest vond het leuk.
Je moet je niet bang laten maken ik vind dat ze met zo'n leeftijd ertussen waarschijnlijk straks veel aan elkaar hebben.

Groetjes Joyce

Groetjes Joyce

Druk, maar wat een gezellige drukte. En ach het is zo druk als dat je het zelf maakt. Tuurlijk vragen kinderen het nodige van je, maar als je gewoon ook de ruimte blijft nemen voor jezelf dan is het allemaal toch prima.

Ikz ou mijn drukte nooit meer kwijt willen. Wat een genot.

Ach en tuurlijk word je kind niet vergeten met haar verjaardag. En stel dat de baby op of rond haar verjaardag wordt geboren, wat een geweldig kado en wat een feest voor haar.

Tussen mijn oudste twee zit 16 maanden, ik ben nu zwanger van mijn vierde (zit straks maar 12 maanden tussen) en ook ik krijg te horen jeeeeh wat zal je het straks druk hebben. Dezelfde opmerkingen blijven. Maar ik heb ze niet allemaal tegelijk gekregen en ik geniet met volle teugen.

Miep

Gefeliciteerd!
Ik ben ook zwanger van de tweede en hij/zij wordt geboren als Sterre 19 maanden is. En natuurlijk, het zal best druk worden. Maar ik krijg soms het idee dat dit soort reacties vooral van mensen komen die zich enorm druk maken over het druk zijn , hihi. we zien wel hoe het komt toch? In het begin vond ik het met eentje ook best pittig, maar dat went ook en het hangt er maar helemaal vanaf hoe jullie er zelf mee om zullen gaan. Over een paar jaar spelen ze al met vriendjes en vriendinnetjes en is je leven weer heel anders ingericht. Ik zou zeggen: maak je vooral niet druk !

Liefs, Mimi

Terug
Bovenaan