Ik begin de hoop een beetje te verliezen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Een tijd geleden heb ik ook op deze forum meegekletst. Maar ik was er een tijdje mee gestopt (had het idee dat ik er alemaal te veel mee bezig was) en dan word je ook niet zwanger zeggen ze. Ik ben nu met ronde 13 bezig en begin de hoop nu wel een beetje te verliezen. Ik ben nu 2 dgn over tijd en natuurlijk al een test gedaan maar die was neg. Ik ben ook nog steeds niet naar de huisarts gegaan (bang om in die medische molen te komen). Ik heb ook zoiets van ik durf gewoon niet te hopen dat het deze keer wel raak is anders ben ik straks weer zo teleurgesteld als het niet zo is.

Nou Meiden heel veel succes allemaal en ik hoop dat er weer snel een stel zwanger zullen zijn.

Groetjes Doortje

Ik zal voor je gaan duimen, en hopelijk durf je straks weer een test te doen en is de uitslag positief.
En je moet altijd hoop blijven houden ook al is dat soms moeilijk.
Heel veel succes
Groetjes Maureen

Ik zal ook voor je duimen, dat je zwanger bent. groetjes kaatje.

He Doortje, Wie weet is het deze keer wel positief! En je kan toch altijd een keer met de ha praten? Misschien lucht het wel zo op dat...... En daarnaast hoef je niet bang te zijn dat je zomaar in de medische molen terecht komt want je bent er zelf bij en je kan stop zeggen wanneer jij er nog niet aan toe bent!
Mijn zusje is na een jaar bij de gyn. techt en binnen 2 maand was ze zwanger en word ik binnenkort tante!
Nou hopelijk heb ik je zo een beetje opgebeurd?

He Doortje,
Wat Inge zegt kan wel waar zijn. Als j ehet idee al hebt dat je word verder geholpen kan ook al goed zijn. Mijn dokter zei ook, dat hij vrouwen doorstuurde voor verder onderzoek. En toen waren ze plots klap zwanger. Gewoon het idee dat ze geholpen gingen worden. En misschien is het iets simpels waarmee ze jullie kunnen helpen.
En ik kan jou verhaal niet, maar ben je al bezig met ovulatie testen? Dankzij die testen ben ik nu ongeveer 6 weken zwanger. Mijn eisprong was dag 18 ipv 14. Dus wij klusten elke keer voor de 14 e dag en twee dagen erna. Wij waren een jaartje bezig. Dus misschien is dat ook wat voor jullie.
Liefs Nance

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reactie, helaas ben ik ongi geworden (dus weer niet raak). Maar ik heb voor morgen een afspraak bij de HA gemaakt. Ik was inderdaad al met ovulatie testen begonnen en ook al met tempratuuren.
Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.

Groetjes Doortje

Terug
Bovenaan