ik begin in januari met iui ben heel benieuwd naaf jullie ervaringen erover.

In januari begin ik met iui, heb zelf al twee kinderen uit vorig huwelijk!! Beide zwangerschappen waren spontaan, me vriend en ik hadden ook gehoopt dat het dan ook gewoon zou lukken klinkt war raar ik had me al bewezen alleen hij nog niet. Naar aallerlei onderzoeken zijn we erachter gekomen dat het aan het zaad lag van me vriend. Maar we kregen te horen dat we het eerst via iii moesten doen maar het zaad bleek zoveel beter geworden te zijn na de medicatie wat me vriend heft gekregen dat we nu voor de iui gaan vindt het heel spannend allemaal wat is jullie ervaring ermee en hoe vaak moesten jullie dat je zwanger was. Gr femke
 
Mijn ervaring met iui is top!! Ik ben nu 29 wk weken zwanger aankomende donderdag al 30 wk zelfs!
Ik was ronde 1 al meteen zwanger spontaan...dat is geeindigd in een miskraam en toen was mijn lichaam ff van slag...vier rondes verder was ik dan zwanger! Het lag bij mij trouwens niet aan mijn man maar aan mij...
Ik wens je veel succes!! Iui was voor mij de uitkomst iig :)

Liefs

Annemarie
 
Al hadden we na 7 rondes IUI geen resultaat (nu overigens wel zwanger), toch waren mijn ervaringen met IUI positief.
Het spuiten viel me niet tegen, de bezoekjes aan het ziekenhuis waren altijd prettig en mooi aangepast op mijn dagritme & na jaren op natuurlijke manier proberen is het fijn om hulp te krijgen op het juiste moment van je cyclus. De IUI behandeling was bij mij iedere keer pijnloos en zonde problemen.
Al is het niet altijd makkelijk, maar probeer echt positief te blijven. Wij gingen altijd namen bedenken of de babykamer inrichten in onze gedachten. Dat soort dingen. Het valt dan wel zwaar als de behandeling niet geslaagd is, toch helpt het positief denken om het proces makkelijker te doorstaan.
Daarnaast had mij man zichtbaar betere resultaten toen hij stopte met alcohol (al dronk hij niet veel), minderde met suikers/vettigheid en wanneer zijn weerstand goed was.

Heel veel sterkte en succes!
 
gelukkig allemaal positieve verhalen! Ik vindt het zo spannend iedereen om je heen zijn zwanger of net bevallen van een kleine en dan baal ik zo dat het bij ons dan niet lukt!! ene kant moet ik ook niet zeuren omdat ik al twee hele lieve en gezonden kinderen heb. Maar met me nieuwe vriend hebben we er samen voor gekozen en er voor te gaan en onbewust ben ik er erg veel mee bezig. het mag van mij wel januari zijn en dan kan ik eindelijk beginnen met hormonen spuiten. ik start straks met positieve moed met de iui. jullie heel erg bedankt over jullie ervaringen. gr femke
 
Terug
Bovenaan