Ik begin nu echt afkickverschijnselen te krijgen...

A

Anoniem

Guest
Waarom doet dat stomme forum het ook niet gewoon?
Ik mis het wel hoor.
Maar ja, je bent nu bijna twee keer zoveel tijd kwijt om iets te plaatsen.

Ben wel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat.

Ha die Issie,

... en ik ben benieuwd hoe het met jou gaat!
Hier gaat het goed; de keelpijn wordt al minder (eindelijk) en Thom is van z'n koorts en de meeste snottebellen af. Hoe is het met Eef?
En ja, ik baal ook van het niet werken van het forum, maar aan de andere kant kom je ook weer aan andere leuke dingen toe.

gr Ida

Al een paar keer geprobeerd wat te plaatsen de afgelopen dagen, maar niets, nada, noppes! Ben het ook helemaal zat (maar heb opeens wel een heleboel vrije tijd!)

KT

Hoi allemaal!
Ik heb ook wel afkickverschijnselen ja!
Maar ook wel heel veel tijd over en dat kan ik deze week goed gebruiken met alle verjaardagen. Kyara is zondag 5 geworden en Chloë is donderdag jarig. Morgen op school trakteren en een zaterdag haar kinderfeestje.
Het gaat wel goed met allebei, maar Kyara kan ik volgende week opvegen, denk ik.
Voor mama een ietwat emotionele tijd...
Een zondag waren we met Kyara uit eten gegaan en hadden een ijsje besteld voor haar. Ik had gevraagd of ze iets van sterretjes hadden voor erop. Komen ze aan met een ijsje met een complete vuurpijl, muziek heel hard en heel de zaal zong 'lang zal ze leven' en iedereen meeklappen! Kyara schrok zich dood, maar vond het wel erg leuk. En ik...ik moest huilen natuurlijk!

Leuk om weer wat van jullie te horen. Fijn dat het met Thomas beter gaat.
Hoe is het met Heather en Efraim?
Eef is ook bijna jarig...
Groetjes Sil

Hey lieve meiden,

Ja inderdaad, je komt nu ook wel weer aan andere leuke dingen toe.
Met ons gaat het nu weer goed. Zaterdagmorgen begon Efraim met overgeven.
Een uur later zat hij van kop tot teen onder de diaree...lekker buikgriepje dus.
Echt niks bleef erin. En ik als bezorgde mamma toch maar weer elke keer proberen natuurlijk, maar ja alles kwam er weer uit.
Dit heeft tot maandag geduurd en zondagavond, ja hoor, toen moest mamma er ook aan geloven.
Ik hield ook niks binnen. Sinds vandaag gaat het weer een beetje beter gelukkig.
Dat valt niet mee om dan ook nog eens voor je kindje te zorgen.
Ik was echt hondsberoerd. Maar goed het gaat nu weer beter. Pappa heeft nog nergens last van dus we hopen maar dat dat zo blijft.
En nu...op naar Efraim zijn verjaardag. Ik ben de laatste dagen ook heel emo...
Alles komt boven.
Maar ik vind het ook wel weer heel leuk.
Ik zie gewoon als een kind uit naar de slingers, de balonnen, de kadootjes en de taart hahahaha...
Vrijdag zijn we lekker met zijn drietjes. We gaan s'middags naar Ballorig en zaterdag komt de familie.
Ik heb er echt zin in.

@ Ida, gelukkig zeg dat je keelpijn nu over gaat! Eindelijk inderdaad. En dat Thomas ook weer een beetje is opgeknapt.

@ KT, hoe is het met jou? Als je het tenminste nog ziet zitten om wat te plaatsen...hahahaha...

@ Sil, ja, jij hebt twee verjaardagen, dus ook twee keer emotionele herrinneringen. Ik kan momenteel ook om het stomste in tranen uitbarsten hoor.
Gisteren zag ik een filmpje van een pasgeboren babytje en ja hoor, ook tranen.
Maar het hoort er ook allemaal bij denk ik.
Geniet maar lekker van je twee prachtige meiden.
En ook succes he, met alle drukte de er aan komt!

Terug
Bovenaan