Hey lieve meiden,
Ja inderdaad, je komt nu ook wel weer aan andere leuke dingen toe.
Met ons gaat het nu weer goed. Zaterdagmorgen begon Efraim met overgeven.
Een uur later zat hij van kop tot teen onder de diaree...lekker buikgriepje dus.
Echt niks bleef erin. En ik als bezorgde mamma toch maar weer elke keer proberen natuurlijk, maar ja alles kwam er weer uit.
Dit heeft tot maandag geduurd en zondagavond, ja hoor, toen moest mamma er ook aan geloven.
Ik hield ook niks binnen. Sinds vandaag gaat het weer een beetje beter gelukkig.
Dat valt niet mee om dan ook nog eens voor je kindje te zorgen.
Ik was echt hondsberoerd. Maar goed het gaat nu weer beter. Pappa heeft nog nergens last van dus we hopen maar dat dat zo blijft.
En nu...op naar Efraim zijn verjaardag. Ik ben de laatste dagen ook heel emo...
Alles komt boven.
Maar ik vind het ook wel weer heel leuk.
Ik zie gewoon als een kind uit naar de slingers, de balonnen, de kadootjes en de taart hahahaha...
Vrijdag zijn we lekker met zijn drietjes. We gaan s'middags naar Ballorig en zaterdag komt de familie.
Ik heb er echt zin in.
@ Ida, gelukkig zeg dat je keelpijn nu over gaat! Eindelijk inderdaad. En dat Thomas ook weer een beetje is opgeknapt.
@ KT, hoe is het met jou? Als je het tenminste nog ziet zitten om wat te plaatsen...hahahaha...
@ Sil, ja, jij hebt twee verjaardagen, dus ook twee keer emotionele herrinneringen. Ik kan momenteel ook om het stomste in tranen uitbarsten hoor.
Gisteren zag ik een filmpje van een pasgeboren babytje en ja hoor, ook tranen.
Maar het hoort er ook allemaal bij denk ik.
Geniet maar lekker van je twee prachtige meiden.
En ook succes he, met alle drukte de er aan komt!